Om man ska ev kunna få ut ca 45hk?Så tror jag.Borrning ev byte block. ,Kolvar,strokadvev.större förgasare.Modiff/byte topplock,modiff tändning,luftintag och avgas system..=SVIN DYRT...Vad tror ni Det kanske är bättre med en beg/renoveras cbw400 motor.Mvh Kjelle
Citat från: "Kjell"Om man ska ev kunna få ut ca 45hk?Så tror jag.Borrning ev byte block. ,Kolvar,strokadvev.större förgasare.Modiff/byte topplock,modiff tändning,luftintag och avgas system..=SVIN DYRT...Vad tror ni Det kanske är bättre med en beg/renoveras cbw400 motor.Mvh Kjellehåller med kjellvad e de för dj**la ****snack"45hk utan problem"det var det dummaste jag hörtsnacka går ju men verkligheten finns faktisktom den lämnar ca 20 orginal och man ska få ut över det dubblaByte helrör, K&N filter,42mm förgasare, topp med jätteventiler, big bore kit,insugningsrör, tändbox,tokspetsiga kammar[ev kam], NOS system, osv+ en himla massa kunskap om hur man får allt att lira sinsemellan.Då, och kanske då, kan man få ut en sån effekt vid 14- 15000 rpmTurbo då, men utan en jätteöverladdning på över 2-3 bar så finns inte dessa hästar = hållbarhet nolla."en rullande landsväg för quads"Var finns den, för det är en förutsättning för att man ska få grejerna att lira.Nu är vi uppe i över priserna för "märkesmaskiner", så vad är vitsen.SMC är väl ingen tävlingsmaskin??om ni tycker att jag är ute å "cyklar" så kan ni väl skriva det.Å ni som "utan problem" får ut 150% mer effekt så skulle jag vilja ha ut 150hkr ur min SZR, kan ni fixa det lite snabbt:)
Hej,Det är inte helt omöjligt att killarna på Denada vet vad dom pratar om...Dom har FET trimmat en Adly 300 Sport med NOS o grejer. Dom meckar en del...
Det borde ju inte vara något problem att visa bromspapper som visar de HK man fått ut, om den är bromsad vill säga./Anders