Tullbefriad är den P-befriad är den på dom platser det står "MC-P" på, är det en bild på en MC så gäller det inte där. Den skylten symboliserar tvåhjulingar.För övrigt så har jag aldrig fått en P-bot på mina hjulingar jag åkt under åren /Benny
Citat från: Trech skrivet 10 april 2010 kl. 19:41:58Tullbefriad är den P-befriad är den på dom platser det står "MC-P" på, är det en bild på en MC så gäller det inte där. Den skylten symboliserar tvåhjulingar.För övrigt så har jag aldrig fått en P-bot på mina hjulingar jag åkt under åren /BennyGäller inte tullbefriad när dom gått X antal mil/timmar, Har för mig något på 600 mil!
Citat från: Joacim skrivet 10 april 2010 kl. 20:24:49Citat från: Trech skrivet 10 april 2010 kl. 19:41:58Tullbefriad är den P-befriad är den på dom platser det står "MC-P" på, är det en bild på en MC så gäller det inte där. Den skylten symboliserar tvåhjulingar.För övrigt så har jag aldrig fått en P-bot på mina hjulingar jag åkt under åren /BennyGäller inte tullbefriad när dom gått X antal mil/timmar, Har för mig något på 600 mil! Tror jag inte.