Vad heter handtagsskydden och hur sitter dom fast. Är ju lite trångt på styret redan nu på min.
Citat från: Lowest skrivet 1 april 2010 kl. 22:28:00Vad heter handtagsskydden och hur sitter dom fast. Är ju lite trångt på styret redan nu på min.att det är trångt e nog ett milt uttryck men har klurat ett tag och kollat på vad för skydd som skulle kunna passa, har kollat på dom där pilot men dels tycker jag dom är fula och så passa dom inge bra alls.Man får klippa ut lite ur kåpan fram för det ska passa bra men det tyckte jag inte va några problem för min del.Skydden kommer från Allroad 300 och dom passar faktis riktigt bra, kan ta några närbilder idag så du får se hur dom sitter fast.
Ohh, dom va inte dumma! Vart har du fått tag på dom? Grönis vart bor du igentligen? Har för mig att du bor uppåt nånstans, du ska möjligen inte till extreme weekend i hofors i år?
Det är garanterat samma som sitter på flera av Linhais modeller också, jag har sådana på mina Linhaier.Om jag inte tar fel så är Allroad en Linhai.
Har köpt dom hos min handlare =) men du kan beställa dom av vem som hellst som säljer CF Moto typ, dom kommer från en Allroad 300 Challenger och dom sitter orginal på dom. Slår vad om hatt Benny på Trech kan fixa ett par till dej till rätt pris =) Sen dom där svarta "pluttarna" får man köpa extra och det är igentligen till MC tror jag, men iallafall så är det en sak man trycker in i styret sen skruvar man åt den så sitter den som berget.Jag bor i dom mörka skogarna i Hälsingland =) kan pm exakt plats om du vill Hofors e jag sugen som fan på men jag får se hur det styrs upp med familj och slantar =) Ska du dit?