Jag körde enligt mätaren ca 80-90 till jobbet. dit jag har 10km.Det var 250:n och den hade bara trimljuddämpare och senare en rostfri egengjord sådan.Provade aldrig orginal dämparen.
Jag har en Mikilon 250 -08 funkar kanon som billigt transportmedel toppar väl ca 80 men för korta sträckor går den bra.den är dock tillsalu använder den inte då jag har en dinli450 som är lite roligare att köra tror dock inte den är lika billig i drift.
Citat från: Ilpo skrivet 19 januari 2010 kl. 10:38:00Jag körde enligt mätaren ca 80-90 till jobbet. dit jag har 10km.Det var 250:n och den hade bara trimljuddämpare och senare en rostfri egengjord sådan.Provade aldrig orginal dämparen.Men det var okej för maskinen att ligga i dom hastigheterna iaf?Min moped skiter jag ju i, varvar mellan 7000-8000rpm med min 4-taktare konstant
Jo, Simon, det har du rätt i.Men du verkar vara iaf lite missnöjd med att ha köpt en Kines trots allt? Du skriver i forumet om lösa skruvar osv. När jag köpte Kina-moppe fick jag höra att den skulle funka nåt halvår, sen ramla i en hög. 390mil och två år senare är jag nöjd, konstigt nog.