Om man tar bort gnistskyddet så är det som en stor tom burk längst bak.Ska de va så?kan man vräka dit ull?Kan de va orsak till avgasknallar?
chriz78 jag skriver här om ditt inlägg i "Bränner tändstift" efter som det handlar om avgassmällarna.Brickorna är dom till för detta eller är det vilka som helst?
Kan det va så att det är där avgassmällarna blir till, min sköt i allafall inget dom första 500 milen eller nått sånt.Hur vart de me skjutandet efter bytet av dämpare?Mc- dämpare kan kanske va nått. Hur högt låter det skönare ljudet?
Då är nog mc-dämparen inget för mej, jag vill pysa fram på grusvägarna, tycker nästan original låter mycke.(lite vågat o skriva så på ett atv forum )Hur många mm flytta du upp nålen å tror du jag ska börja med ett mindre lyft med tanke på ljuddämparen?Mina knallar försvan dom med när jag böt lågfarten.
Ingen som har nån teori om varför dom inte skjuter när dom är nya? Min sköt i alla fall inte under dom första 500 milen.Det borde bero på nått i alla fall,men vad?