Vad heter hjälmen ni använder? Fungerar de bra, problem med imma på vintern?
Citat från: SteffiD skrivet 23 november 2009 kl. 07:17:22Vad heter hjälmen ni använder? Fungerar de bra, problem med imma på vintern?Nu kommer jag inte riktigt ihåg vad den heter, dock så funkar hjälmen riktigt bra. Det va en ny hjälm som min ÅF hadde fått hem. Den har dubbelvisir och den har inte immat igen för mej iallfall och den sitter riktigt skönt och är varm. Min gamla hjälm drog det i och imma igen bara man stanna vid ett rödljus Har för mej att han tog 1295:- för den här hjälmen.
Citat från: Grönis skrivet 23 november 2009 kl. 07:37:33Citat från: SteffiD skrivet 23 november 2009 kl. 07:17:22Vad heter hjälmen ni använder? Fungerar de bra, problem med imma på vintern?Nu kommer jag inte riktigt ihåg vad den heter, dock så funkar hjälmen riktigt bra. Det va en ny hjälm som min ÅF hadde fått hem. Den har dubbelvisir och den har inte immat igen för mej iallfall och den sitter riktigt skönt och är varm. Min gamla hjälm drog det i och imma igen bara man stanna vid ett rödljus Har för mej att han tog 1295:- för den här hjälmen.De var inte blodigt! Har sökt efter en "vinter hjälm" men hittar inte billigt o bra som håller imman bortta.