Men som sagt så kommer det bli mestadels gata. Verkar finnas väldigt lite "grusvägar" och "offroad" ställen häromkring växjö tyvärr :<
Citat från: Fishy skrivet 30 augusti 2009 kl. 11:11:49Men som sagt så kommer det bli mestadels gata. Verkar finnas väldigt lite "grusvägar" och "offroad" ställen häromkring växjö tyvärr :< Helt rätt... inne i Växjö är det glest med grusvägar och möjligheter till offroad...Men i övrigt kokar ju området av just sånt!Skog, skog och åter skog...Men visst, vill man hellre åka asfalt så är ju det upp till var och en... ville mest bara påpeka att jag inte direkt delar din uppfattning gällande grusvägar osv...
Då var maskinen hemkörd och allt :> Ikväll ska jag ut och leka lite hade jag tänkt mig! :>
Blev det en Wild cat ? Jag hämtade hem min idag Synd att det regnar bara, men det blir fina ställ på asfalten..... Borttagen strypning och rullgas monterad Underbar maskin...Citat från: Fishy skrivet 3 september 2009 kl. 10:48:53Då var maskinen hemkörd och allt :> Ikväll ska jag ut och leka lite hade jag tänkt mig! :>
Citat från: pajjon skrivet 4 september 2009 kl. 20:52:39Blev det en Wild cat ? Jag hämtade hem min idag Synd att det regnar bara, men det blir fina ställ på asfalten..... Borttagen strypning och rullgas monterad Underbar maskin...Citat från: Fishy skrivet 3 september 2009 kl. 10:48:53Då var maskinen hemkörd och allt :> Ikväll ska jag ut och leka lite hade jag tänkt mig! :>Jodå, visst blev det en Wildcat Racing Edition :>Jag hade faktiskt en jävla tur med vädret. Regnade i Växjö när jag började köra mot tingsryd, slutade dock strax söder om växjö och sen var det slut på regn när jag var tillbaka i växjö :>