Skulle tro virus jag med i och med att du har fler problem än med bara bredbandet,sen vet jag inte hur narmasil vet att han inte har några virus eller maskar när han inte har något virusprogram :dntknow:det räcker med att klicka på" fel" länk så är dom inne i datorn ,brandvägg spelar ingen roll då....
Har du aldrig hittat virus på din dator då har du GARANTERAT virus.
Format C:\
CiteraFormat C:\får bort ALLT skräp, kanske massa saker du vill ha också dock Annars finns det rätt fina sökare som man kan använda online... prova www.trendmicro.com t.ex
Att köra med 4 gigabyte RAM minne och samtidigt köra windows XP till exempel är helt onödigt då XP inte kan hantera mer än 3 gigabyte RAM. då krävs altså Vista eller "7"Ett litet tips till alla som surfar är att inte använda Internet Explorer utan ladda ner Firefox (mozilla) Lite trevligare webbläsare och ingen virusmagnet som IExplorer är
Vista är ett stort program som segar ner en dator (allrahelst vid spelande) jämnfört med XP. Polaren bytte till vista ifrån xp för att han trodde att vista var bättre, 2 veckor senare va xp tillbaka. Annars är vista ett bra program, synd att de krävs så mycket av datorn för att prestera riktigt bra.
och drar jag igång torrentprogramet igen så ligger jag på ca 8mb/sek ner och 1,2 mb/sek upp Va?