Hej Benny!Enligt era åsikter kanske ett avgasrörsbyte kan vara nära tillhanda. Jag är som sagt ute efter att få lite bättre vrid på min maskindå jag tycker att det tar lite väl lång tid att få upp hastigheten, bättre hk och topphastighet är ju alltid kul men inget måste i mitt fall.1) Säljer du komplett Wileyco system som jag kan använda till min Linhai 300 så jag bara kan ta bort det gamla och ersätta med det nya? Och isåfall vad kostar det.
2) Fick följande rekommendation, Om jag byter avgassystem, så måste jag även byta munstycke och öppna locket på filtret är det något jag måste göra för att få önskad effekt av det nya avgassystemet.
3) Vad innebär "att öppna locket på filtret" Hur gör man detta!
Hej Benny!Enligt era åsikter kanske ett avgasrörsbyte kan vara nära tillhanda. Jag är som sagt ute efter att få lite bättre vrid på min maskindå jag tycker att det tar lite väl lång tid att få upp hastigheten, bättre hk och topphastighet är ju alltid kul men inget måste i mitt fall.1) Säljer du komplett Wileyco system som jag kan använda till min Linhai 300 så jag bara kan ta bort det gamla och ersätta med det nya? Och isåfall vad kostar det.2) Fick följande rekommendation, Om jag byter avgassystem, så måste jag även byta munstycke och öppna locket på filtret är det något jag måste göra för att få önskad effekt av det nya avgassystemet.3) Vad innebär "att öppna locket på filtret" Hur gör man detta!Tack på förhand för era kommentarer.
Det är en liten "lustig" detalj, på gamla så har dom skrivit in effekten vid ett lägre toppvarv, på dom nya så har dom ökat toppvarvet och därmed effekten, men bara på pappret.Däremot så är det ingen verklig skillnad då båda varvar lika mycket.Det ser alltså ut som att den nya har mer effekt än den gamla men så är det inte.Samma sak gäller gamla och nya CF Moto 500.MVH / Benny