kan säga så här hade kymcon haft delad bakaxel hade jag aldrig funderat på att byta.Kvaliten på själva maskinen är kalas, då har vi haft fler små problem med can amen. kanske mer el som kan strula. och nej hon får inte äta grus efter mig,, då får ja inget hemma Kymcon är helt klar en kvalitets maskin,,, snygg.. bra service o garantier... minus är ju bara den stela bakaxeln.hade kymco kommit med en 700cc ovh delad bakaxel som det pratades om hade ja köpt den..men det är min åsikt, hade inga problem i skogen när vi var flera stycken,, det som var störande var bakaxeln, men annars låg jag lika med både can am o polaris,,det var på de större vägarna ja hamnade efter, i ax... kymcon gör ju 108 kmh enligt gps
Tack för info Joff.Då borde vi vara uppe i 6 st Mxu 500 men fler borde det finnas...Gör er till känna o satan FLEPPE du måste ju bo på din MXU Vad är din längsta sträck körnings tur.50 mil,förra veckan en 30 mila sväng hämtade reservdelar tilll två bilar, annars brukar det ligga på 10-20 mil. Sålde min pickup för två år sen så jag har den som andra bil Åker varje dag året runt o mycke nöjes långåka sommartid