Jag har stått och vägt om jag ska köpa en ny vägreggad quad och har tittat mkt på ltz och predator.Fördelen med en polaris, är ju klippet i motorn och den genomgående fina kvalitén.Sukkan är riktigt fin den också, men spelar inte riktigt i samma division.Du byter ju upp dig, det är iaf min åsikt!
Jag tror oxå du gör helt rätt i att byta till en predator. Jag va oxå lite sugen på att skaffa en predator innan. Provkörde aldrig nån utan fick bara se en in action och det verkar va bra drag i den. Enda nackdelen vad jag vet är att dom e lite tyngre än crossmaskinerna. Det är nog inte hela världen om du mest ska köra runt i skogar. Tror det är många som gått samma håll som dig, fast kanske inte valt just predatorn. Vad jag sett så verkar många börja med en lillraptor eller Ltz för att sen byta till maskiner med mer effekt i.
Det med att fotbromsen tar fram oxå är nog inte jättesvårt att koppla bort. Verkade iaf inte vara det på lillraptorn
Annars så kan ju Outlaw vara ett starkt kort, då du åker mycket skog. då den har betydligt mer markfrigång pga delad bakaxel annars samma som predatorn.
Citat från: zupe skrivet 15 januari 2009 kl. 13:24:15Annars så kan ju Outlaw vara ett starkt kort, då du åker mycket skog. då den har betydligt mer markfrigång pga delad bakaxel annars samma som predatorn.Det blev Predatorn! Dels för att ja byter in den mot Predatorn och att de inte har ngt annat ja vill ha.Eller det andra de har är lite för mkt pengar i mellan
Skit snygg nu e jag rigtigt avis på dig Hur tycker du att den går?