Vill bara påminna att det är olika passform, skoteroverallen är framtagen för sittande ställning, körning vilket innebär att du inte behöver känna obehag med dina käraste. Vanlig overall är för blandat brukande, men fiske overallen prova den först så du får se hur den känns. Min bror lånade en sådan hade den 10 min, först steril samt strypt. Var en fladen han lånade. Prova så ser du vem du vill ha.
Jag tror inte du blir besviken, men kolla olika priser det skiljer ganska mycket, vilka har du kollat på ?.
Jag har Snowpeoples overall. Använder min när jag kör skoter när det är riktigt kallt eller när jag inte kör så aktivt. Den är varm och skön.Barnvarianten av samma modell är också riktigt bra och prisvärd för er som behöver varma kläder till barnen. Den har insytt isoleringsmaterial (typ tunt liggunderlag eller liknande) för rumpan och knäna.Snowpeoples kläder går ofta att hitta till halva priset "mellan säsongerna"
Citat från: CathastrophiX skrivet 23 november 2008 kl. 10:32:59Jag har Snowpeoples overall. Använder min när jag kör skoter när det är riktigt kallt eller när jag inte kör så aktivt. Den är varm och skön.Barnvarianten av samma modell är också riktigt bra och prisvärd för er som behöver varma kläder till barnen. Den har insytt isoleringsmaterial (typ tunt liggunderlag eller liknande) för rumpan och knäna.Snowpeoples kläder går ofta att hitta till halva priset "mellan säsongerna"Okej, så bra att veta. Men vilken storlek har du då? Jag är ju 195 cm lång, ska jag köpa X-large eller XX-Large?Det är ju så olika på storlekar, & svårt att man inte kan prova dem innan köpet. Bor ju lite långt ifrån.Vad tror du om deras 2 delade kläder då? Är de varma tro?