Vad snackar vi för pris klass? Du kan nog få en bättre beg LTZ för ca 30k. Det är ganaska trevlig maskin för en billig peng. Vart hade du tänkt köra någonstans då? Om du ska köra t.ex. bana så är LTZ/KFX/DVX ett bra val! Raptor 350 tror jag blir lite för slött(Nu kommer Kryckan BLA bomba med kommenterer ).
Citat från: Motoya skrivet 31 oktober 2008 kl. 00:49:20Vad snackar vi för pris klass? Du kan nog få en bättre beg LTZ för ca 30k. Det är ganaska trevlig maskin för en billig peng. Vart hade du tänkt köra någonstans då? Om du ska köra t.ex. bana så är LTZ/KFX/DVX ett bra val! Raptor 350 tror jag blir lite för slött(Nu kommer Kryckan BLA bomba med kommenterer ).Prissklassen vet jag inte så mkt om men kanske runt 30, fast det är ju i så fall farsan som får slänga fram pengarna på bordet , tänkte köra på en stor tomt på våran baksida ca :1500km fast har ju kör på den sen jag var 7år med mina leksaker så barnan börjar bli lite ut tjatad, ja det skulle ju vara trevligt att den till cross barnan på helgerna
Hehe Oops, *lite* mkt kanske 1500m allt som allt Ps hänger inte spec med på matte lektionerna :
Citat från: Motoya skrivet 31 oktober 2008 kl. 00:49:20Vad snackar vi för pris klass? Du kan nog få en bättre beg LTZ för ca 30k. Det är ganaska trevlig maskin för en billig peng. Vart hade du tänkt köra någonstans då? Om du ska köra t.ex. bana så är LTZ/KFX/DVX ett bra val! Raptor 350 tror jag blir lite för slött(Nu kommer Kryckan BLA bomba med kommenterer ).Prissklassen vet jag inte så mkt om men kanske runt 30, fast det är ju i så fall farsan som får slänga fram pengarna på bordet , tänkte köra på en stor tomt på våran baksida ca :[1500m] fast har ju kör på den sen jag var 7år med mina leksaker så barnan börjar bli lite ut tjatad, ja det skulle ju vara trevligt att den till cross barnan på helgerna « Senast ändrad: idag kl. 01:37:52 av eXdream »
sorry Blimp!