Verkar vara mest fart på Hondafolket...
Ju du är helt ute och cyklar....de är bara en Honda som orkar med att dra en kranman eller avestavagn med kran och full last....därför ligger postningen i denna topic
Citat från: "NISSE"Ju du är helt ute och cyklar....de är bara en Honda som orkar med att dra en kranman eller avestavagn med kran och full last....därför ligger postningen i denna topicJadu.. vänta bara om/när jag sätter ut bilder på vad jag dragit med min gamla Kodiak 400 från 1993 8O Då blir du nog tyst.
Citat från: "EagleOwl"Citat från: "NISSE"Ju du är helt ute och cyklar....de är bara en Honda som orkar med att dra en kranman eller avestavagn med kran och full last....därför ligger postningen i denna topicJadu.. vänta bara om/när jag sätter ut bilder på vad jag dragit med min gamla Kodiak 400 från 1993 8O Då blir du nog tyst. Finns de sånna ikvar än !! 8O ........ Bara skojar.... :wink:
Här var det livat.. Haha. Jag flyttar ändå detta till Tillbehör. Även om det kanske borde ligga under Övrigt