Nej fyfan de låter jävligt segt. Va e de för maskin du kör? En annan ligger ju i 70-80 utan problem efter vägarna
De blir väl på grusvägar för min del iaf. E ju bara bakhjulsdrift på min så man kommer inte så långt i skogen :p de tycker ja inte ska vara några problem å komma upp i. Själv kör ja en ltz 400 å de gör även polarn ja åker med
Ja de e kul som fan de med. Känner inte te så många såna stigar precis i kopparberg men åker vi uppåt ställdalen känner ja mig mer hem så hittar man säkert på lite stigar under färden oxå
Ja de skulle funka. Så får du dreva om din lite under tiden oxå så du kan hänga med lite bättre även på grusvägarna
kom igen nu allihopa, kom till statoil i kopparberg kl 12:00 i morgon lördag 7 november och bli med ut och gasa lite, verkar som vi kan bli några hjulingar
Citat från: Goofy_85 skrivet 6 november 2008 kl. 21:43:53Nej fyfan de låter jävligt segt. Va e de för maskin du kör? En annan ligger ju i 70-80 utan problem efter vägarnaE bara en 200cc.. Men ska drevas så fort som möjligt å ur med lite strypningar.Måste ju kunna gå att få en normalfart på 70-80 iaf utan att den blir fööör seg.. Men ska ni ut å köra i skogen eller på väg?Kanske kan lura till mej ett släp nånstans om jag har tur