Har fått klartecken från min ÅF att byta den själv.Nån som vet om det behövs specialverktyg?
Citat från: M_M skrivet 27 oktober 2008 kl. 08:45:51Har fått klartecken från min ÅF att byta den själv.Nån som vet om det behövs specialverktyg?Nä normal verktyg, köp damasken på mekonomen eller momentum...super billigt (jämfört med orginal)
Citat från: atvnerd skrivet 27 oktober 2008 kl. 09:09:28Citat från: M_M skrivet 27 oktober 2008 kl. 08:45:51Har fått klartecken från min ÅF att byta den själv.Nån som vet om det behövs specialverktyg?Nä normal verktyg, köp damasken på mekonomen eller momentum...super billigt (jämfört med orginal)I och med att nygarantin fortfarande gäller, vill jag att den ska gälla tiden ut, och då måste man montera en "godkänd" produkt.Har fåt ett pris på 240:- + moms av ÅF. Tycker det var rätt rimligt. Klammer och fett ingår.
Citat från: AtvNerd skrivet 27 oktober 2008 kl. 09:09:28Citat från: M_M skrivet 27 oktober 2008 kl. 08:45:51Har fått klartecken från min ÅF att byta den själv.Nån som vet om det behövs specialverktyg?Nä normal verktyg, köp damasken på mekonomen eller momentum...super billigt (jämfört med orginal) Kan man köpa damasker till yamaha på mekonomen det visste jag inte har dom det på hemsidan var i såna fall.