Varför ska de va canam me i filmen när de redan e me 2 RIKTIGA hojjar??
måste tittat på fel film...lägg in en länk så får jag se, den filmen jag såg hade två blå/gula kajaker med 2 takts utombordare på .Det var ett jävla väsen...tur att inte Enar hörde det där.
Citat från: micke-skoog skrivet 26 augusti 2008 kl. 10:03:51Varför ska de va canam me i filmen när de redan e me 2 RIKTIGA hojjar?? måste tittat på fel film...lägg in en länk så får jag se, den filmen jag såg hade två blå/gula kajaker med 2 takts utombordare på .
Ingen verkar ju kmr ju me förslag så ja säjjer den lörd den 20:e sept. Va tror ni om de?? Å atvnerd: INGA dåliga ursäkter om husvisning osv nu va
Citat från: micke-skoog skrivet 24 augusti 2008 kl. 15:27:47Ingen verkar ju kmr ju me förslag så ja säjjer den lörd den 20:e sept. Va tror ni om de?? Å atvnerd: INGA dåliga ursäkter om husvisning osv nu va Då är det ju Mudnationals i Örebro....
Hynboholm är ju ganska nära och vardagsmat för oss...Mudrace hör väl till det lite mer sällsynta? Ska höra om de 2000 pers. som kommer till Örebro kan ändra datum.. annars får jag nog tyvärr meddela att jag uteblir från körningen i Hynboholm. .!