ungefär som canam då
inom 8-10 år har säkert Kineserna (& Asien) tagit över marknaden med både prisoch kvalitet
Citat från: DonKichote skrivet 1 september 2008 kl. 10:53:33inom 8-10 år har säkert Kineserna (& Asien) tagit över marknaden med både prisoch kvalitet Det är då de... Nu är nu å NU kallar jag det för skit Härligt med ett besök skalll bli kul att läsa den recensionen
Citat från: StefanN skrivet 1 september 2008 kl. 12:32:45Citat från: DonKichote skrivet 1 september 2008 kl. 10:53:33inom 8-10 år har säkert Kineserna (& Asien) tagit över marknaden med både prisoch kvalitet Det är då de... Nu är nu å NU kallar jag det för skit Härligt med ett besök skalll bli kul att läsa den recensionen Har du provat den?
Den hamnar på förstaplatsen på min -hellre dör jag än och köper en.... listan
Tänk vad snabbt man kan bilda sig en uppfattning om saker och ting Kanske inte världens bästa foton men.................inom 8-10 år har säkert Kineserna (& Asien) tagit över marknaden med både prisoch kvalitet Inte så fasligt många år sedan Japanerna kom in på Svenska bilmarknaden.Då var det många som Ett exempel är väl bara hur det gått för Datsun. Du vet väl vilket bilmärke detta är idag? Hur som så nu på onsdag skall Ena 4 Wheelers avlägga ett exklusivt besök påplats för att titta, känna och förhoppningsvis även få provköra Kommer säkert något från besöket på vår hemsida i slutet av veckan.
Om du får tillfälle att testa nån av dem, lägg in en recension här i forumets avdelning för recensioner. http://www.atvforum.se/index.php?ind=reviews