Citat från: AtvNerd skrivet 23 januari 2010 kl. 21:15:49kvantitet före kvalitet [/quGanska säker på att polaris sålt så många pga bra kvalitet och ryckte & naturligtvis för att dom är bäst ! lol !!!
kvantitet före kvalitet [/quGanska säker på att polaris sålt så många pga bra kvalitet och ryckte
ryktet har väl inte direkt blivit bättre i och med lanseringen av 850:n.... den har väl snart haft alla barnsjukdomar som kan existera på en "ny" maskin...
Det intressanta tycker jag, som om jag får tillägga har precis lika roligt när jag är ute och åker med mina kompisar, oavsett om de har kinesiskt, amerikanskt, tyskt, ryskt eller mongoliskt tillverkade maskiner är att det är så förbannat känsligt om vad man har för maskin. Har vi inte alla lika roligt är man sitter i skiten upp till knäna med lera. Eller är det för att det är lättare när det driver på fyra hjul direkt, är det därför det gör så ont?Kan man/du inte bara släppa ”Volvo – Saab” komplexet.I Mexico har de inte snö, behöver de inte driva på alla fyra då?Peter
Citat från: AtvNerd skrivet 23 januari 2010 kl. 23:19:51ryktet har väl inte direkt blivit bättre i och med lanseringen av 850:n.... den har väl snart haft alla barnsjukdomar som kan existera på en "ny" maskin... Hmmmmmmmmmmmm,,,, verkar som att du har mindrevärdskomplex efter som du bara klankar ner på polaris
Citat från: AtvNerd skrivet 23 januari 2010 kl. 23:19:51ryktet har väl inte direkt blivit bättre i och med lanseringen av 850:n.... den har väl snart haft alla barnsjukdomar som kan existera på en "ny" maskin... Undertryckande avundsjuka, sömnsvårigheter och permanent trehjulsdrift....Grannens gräs är alltid grönare... Nu hoppas jag att du ser ironin i detta... Föresten, pappa är polis, sandlådan var asfalterad, jag hade flickcykel, spelade tennis med badminton racket och hoppade twist med en bogserlina och mina leksaksbilar var gjorda i rosa plast. Kan det vara därför som jag valde äkta fyrhjulsdrift istället för en mexikansk trehjulsdriven piñata på hjul? Något riktigt för en gångs skull?Inte vet jag men påhopp är alltid lika känsliga vart än de kommer ifrån...Det intressanta tycker jag, som om jag får tillägga har precis lika roligt när jag är ute och åker med mina kompisar, oavsett om de har kinesiskt, amerikanskt, tyskt, ryskt eller mongoliskt tillverkade maskiner är att det är så förbannat känsligt om vad man har för maskin. Har vi inte alla lika roligt är man sitter i skiten upp till knäna med lera. Eller är det för att det är lättare när det driver på fyra hjul direkt, är det därför det gör så ont?Kan man/du inte bara släppa ”Volvo – Saab” komplexet.I Mexico har de inte snö, behöver de inte driva på alla fyra då?Peter
Intressant fakta om 850:in... Kör själv en 850 med bortplockad momentbegränsare 2" höjningssatts 30" mudlight och 31" highlifter däck. Men har aldrig haft nå problem med den. alla original drivaxlar sitter kvar...Vet av att polaris gått ut med ett service meddelande om att det ska bytas p-ändar och bussningar i framvagn men att det är många barnsjukdomar det håller jag inte med om. Det måste vara nått du upplevt på can-jangen