:roll: mmh konstigt att en återförsäljare kan säja så! hur kan skärmarna bli svagare av att man sätter dit ett eget stag så att skärmen inte kan böja sig så mycket!? det är ju när dom har blivit böjd som dom gått sönder!! samt att du/ni/han håller på att tillverka en grab bars kanske bara för att få sälja grejer?? jag satte ett stag på den spruckna sidan och det blev mycket bättre! annars så skulle den ha gått av helt efter ett tag!!! och jag kommer nog att sätta det på andra sidan med för att det just ska bli stabilare! sen så kanske det skulle ha suttit ett stag där vem vet? men det kanske är som alla andra grejer som inte kom med dinli 450!! ex:plåt skyddet under hojen!! mm. kanske slut men leveransen gick i väg ändå? Sen så har det ju börjat dyka upp några trasiga skärmar nu efter ett tag! som är identiska med min spruckna skärm, lång spricka en bit utanför sadeln!! Ja ni gör som ni vill men skärmen kan knappast bli svagare och fladdrigare än dom är nu!! med ett stag till. det är min åsikt!!
Man måste kuna ta kritik eller
Ha nu ett underbart forum lämnar det nu för all framtidMVH Mike