Nu har jag vart i farten lite mer med elen och hittat ett ställe den ger ifrån sig ström, problemet är bara att fanskapet ger ifrån sig 50volt 8O Jag provade att koppla på 4st seriekopplade 5watts lampor och dom höll precis på fullvarv, så antingen måste jag köra med 4st seriekopplade lampor på den eller så måste jag skaffa en voltregulator som känns en smula bättre att ha Är det någon som kan tippsa om någon voltregulator kanske?
Citat från: "ikas"Då vet du vem jag är....elias Ni kanske vill hänga med quadmaster och mej och köra i ofärne denna helg :?: garanterat kul :wink:Jajjemensan, klart jag vet det Det är ju absolut ingen omöjlighet, problemet är bara att min bakdämpare är ungefär lika effektiv som ett järnrör 8O Men jag brukar då inte vara personen som fegar ur för lite körning så det kan mycket väl hända att jag kan köra ändå. Ingen som sitter och trycker på en bakdämpare kanske?
Då vet du vem jag är....elias Ni kanske vill hänga med quadmaster och mej och köra i ofärne denna helg :?: garanterat kul :wink:
klart de!! hmmm jo det är nog en del snö där tror jag... med vi med 2wd får väl gasa på plogade vägarna
Citat från: "QuadMaster"klart de!! hmmm jo det är nog en del snö där tror jag... med vi med 2wd får väl gasa på plogade vägarna Inte ska vi hålla på och fegköra inte, vi laddar lite extra istället så går det säkert bra Annars så har ju broder winch så att man kommer loss i vilket fall som helst.Tar ni er till ofärne på vagn eller hjular ni dit?