jag tycker du ska prova en arctic! helt klart bra maskiner.angående plasten så är den absolut inte lätt att få sönder, väldigtbra plast måste jag säga! inte i närheten av cf som tappar bitarav fotsteg och hasplåtar så fort det blir lite stenigt.och när man kör över diken så ska man andvända skoterställning,sitter man bak på sadeln är det inte konstigt attdet kan vara svårt att komma upp ur ett dike. (delvis för att en arctichar hög(st) markfrigång och förarens vikt utgör ca 20-25% av vikten på ekipaget)om du nu köper en terränghjuling gå på en terrängförarutbildning,så du lär dig att köra på rätt sätt! då kommer du få mycket nytta av din fyrhjuling på ett säkert sätt.så ser jag på saken men prova maskinen och få en egen uppfattning!mvh /// Rille
ska det vara sandlåda så vill inte jag vara med...
Det är många som trash-talkar saker utan att ha någon koll, men så är det ju på alla forum tydligen...
Citat från: "Reed"Det är många som trash-talkar saker utan att ha någon koll, men så är det ju på alla forum tydligen...Var det menat till mig ?