vart köpte du xenon ljusen? krånligt å koppla dit?
Xenonet har jag köpt in själv och har några satser till salu om nån är intresserad.För tillfället ser min raptor ut såhär
8O 8O Ser ut som det saknas något 8O 8O Var har du gjort av motorn :?: Jag är lite intresserad av xenonet så du har fått pm ang det...
Citat från: "rakso77"vart köpte du xenon ljusen? krånligt å koppla dit?Det var inge större problem att montera det, jag drog en kabel från batteriet till lampan och satte en switch på styret.Xenonet har jag köpt in själv och har några satser till salu om nån är intresserad.Vet du om satsen även passar lampor på Raptor 350 ? Jag vet inte om 350:n & 700:n har samma glödlampor, 350:n har i alla fall en lampa på2 x 35 watt som jag tyvärr inte vet beteckningen på.Vad skulle en sats kosta ?Är kanske spekulant på 2 satser i så fall (till 2 st 350-Raptorer).// Leif @.
Vet du om satsen även passar lampor på Raptor 350 ? Jag vet inte om 350:n & 700:n har samma glödlampor, 350:n har i alla fall en lampa på2 x 35 watt som jag tyvärr inte vet beteckningen på.Vad skulle en sats kosta ?Är kanske spekulant på 2 satser i så fall (till 2 st 350-Raptorer).// Leif @.
Citat från: "BamBam"Vet du om satsen även passar lampor på Raptor 350 ? Jag vet inte om 350:n & 700:n har samma glödlampor, 350:n har i alla fall en lampa på2 x 35 watt som jag tyvärr inte vet beteckningen på.Vad skulle en sats kosta ?Är kanske spekulant på 2 satser i så fall (till 2 st 350-Raptorer).// Leif @.Det bör inte vara någe större problem att sätta dit.Har du nån bild på orginallampan?