Såååååå illa är det inte. Det finns något som heter löpande underhåll, dvs tvätt efter skitrundorna, spraya kontakter etc med WD-40 och silikonspraya plasten.Sen bör man ju fylla flödigt i alla ramdelar med tunnflytande rostskyddsvax (gärna uppvärmt något) när detta är gjort vrider och vänder man på maskinen så att det rinner in överallt.Är du riktigt duktig så plockar du av A-armar och allt lösplock och låter de bli pulverlackade.... (Då blir det Custom).Allt chromat och aluminium håller du efter med att vntertid spraya med WD-40 innan du åker ut i slasket.Blir chromet ändå skadat (nopprigt/matt etc) så polerar du med Autosol.Lätt som en plätt!
Ja, jag glömde den lilla gröna burken....Vad har din arbetskamrat med ditt ATV-köp att göra?
HEJ! Mr2t!Var själv och provade en raptor idag tyckte det mesta kändes bra men det verkar vara mer power i Dinlin jag har dock inte provat den själv. Var det något mer som gjorde att du tyckte bättre om Dinlin.
Mr2T, jag gillar ditt namnbyte på Raptorn...Som du skriver, citat: Ratporn: För liten i storleken , slut citat.Ratporn= Råttporr, och sedan att den är för liten.. Inte konstigt att du tycker den är för liten, en råtta har ingen stor grej 8O .Ha ha, dagens bästa provkörning..
En fråga mr2t Om vi säger så här dåDinlin med Raptor 350 motor ?Eller....Raptorn med Dinlins motor ?Eller....Dinlin som den är?Eller....Raptorn som den är?Vad hade du då valt ?