CiteraGjorde den själv, Olja och filterbyte vid ca 40milMissar du inte garantin om du servar själv? Skall enligt uppgift vara två års garanti.MvhRobban
Gjorde den själv, Olja och filterbyte vid ca 40mil
min första service vid 50 mil enligt servicebokenär det olika serviceintervall beroende på var man köpt den? 8O min plast har sprucket, fästet till locket på luftburken har gått av, blinkersreläet tickar när man har stängt av den, startproblem troligen pga kasst batteri...annars är jag nöjd! :roll:
Citat från: "ymmil"min första service vid 50 mil enligt servicebokenär det olika serviceintervall beroende på var man köpt den? 8O min plast har sprucket, fästet till locket på luftburken har gått av, blinkersreläet tickar när man har stängt av den, startproblem troligen pga kasst batteri...annars är jag nöjd! :roll:angående startproblemet som många verkar ha på sina Hoyusung och Goes så har jag hört att det kan beror på att motorn har så högt komp....
Citat från: "Dany"Citat från: "ymmil"min första service vid 50 mil enligt servicebokenär det olika serviceintervall beroende på var man köpt den? 8O min plast har sprucket, fästet till locket på luftburken har gått av, blinkersreläet tickar när man har stängt av den, startproblem troligen pga kasst batteri...annars är jag nöjd! :roll:angående startproblemet som många verkar ha på sina Hoyusung och Goes så har jag hört att det kan beror på att motorn har så högt komp....Kan bekräfta att det är problem med "generatorn" från fabriken på vissa maskiner. Det är locket runt lindningen som är för dåligt magnetiserat och skall bytas av ÅF mha garanti'n. Har inte själv haft de felet med en kompis har haft.Tickande blinkers relä IBLAND? även på min.Vänster stötdämpare trasig och skall bytas på garantin om ÅF behagar att höra av sig.Känns att detalj kvaliten är lite sämre än en japanare men sett till priset så är det mycket maskin för pengarna.Vikitgast är dock att köpa av en ÅF som inte bara är trevliga när de får sälja en ny maskin utan även hanterar service och garanti åtaganden lika galant./ MartinHyosung 450R