13
Access / SV: varför är våra accesser 450 tyngst i sin klass?
« skrivet: 25 februari 2014 kl. 19:16:20 »
jag tar en tur till vågen på vägen, eller på besiktningen. då kan jag vara säker på mitt svar
Denna sektion låter dig visa alla inlägg som denna medlem har skrivit. Observera att du bara kan se inlägg i områden som du har tillgång till. 13
Access / SV: varför är våra accesser 450 tyngst i sin klass?« skrivet: 25 februari 2014 kl. 19:16:20 »
jag tar en tur till vågen på vägen, eller på besiktningen. då kan jag vara säker på mitt svar
14
ATV-Projekt / SV: hell-man's över(efter?)blivna motorer« skrivet: 25 februari 2014 kl. 19:14:16 »Trodde den var såldden är såld, men tyvärr går det inte att hämta den då hela trädgården är full av kamkedjebytande folk dessa är som fågelskrämmor och funkar bättre än nämda fruktbevarande dockor. 15
Access / SV: varför är våra accesser 450 tyngst i sin klass?« skrivet: 25 februari 2014 kl. 19:06:43 »
låter lite på dinlin, det står 130 i mina papper
16
Access / SV: varför är våra accesser 450 tyngst i sin klass?« skrivet: 25 februari 2014 kl. 18:50:53 »
dinli 12l soppa ca 2 liter olja.
17
Access / SV: varför är våra accesser 450 tyngst i sin klass?« skrivet: 25 februari 2014 kl. 18:41:32 »
sant. men ts undrade om varför access är tyngre, jag undrar om det verkligen är så. dinlin väger ju fan bly ju
18
Övrigt / SV: Hur hög hastighet har Ni kommit upp i ?« skrivet: 25 februari 2014 kl. 18:36:44 »
dinli 450 15/38 marchfart 80-90
19
Access / SV: varför är våra accesser 450 tyngst i sin klass?« skrivet: 25 februari 2014 kl. 18:19:55 »
Vi gör ett nytt försök utan ironi och roliga jämförelser i dag då
Vad är tjänstevikten resp nettovinten på accessen? Dinlins tjänstevikt är hela 230 kg!! Så är det så stor skillnad mellan dessa? Nettovikten är väl tomvikt om jag inte är ute och seglar, dvs utan olja och utan bränsle. 20
Access / SV: varför är våra accesser 450 tyngst i sin klass?« skrivet: 25 februari 2014 kl. 01:06:01 »Jo, det är samma. Nope! Andra a armar som är längre! Annan bakaxel som är bredare! En street är inte sänkt utan byggd låg, inga sänkningssatser eller påplock. Bara en liten rättelse så det finns två modeller, 21
Access / SV: varför är våra accesser 450 tyngst i sin klass?« skrivet: 24 februari 2014 kl. 23:17:22 »Nu sköt du dig själv i foten toyboy.vart sa jag det? det du inte vet lille pöjk är tt det finns två sorters dinli. en street som är betydligt bredare och en dirt, som är en smal crossmodell. dessa är byggda så original och skiljer dessutom i vikt, fakta fakta fakta,. frågan kvarstår ändå. vikt drag matrialkvalite mm. ingen kan tydligen svara på detta så jag lämnar er nu. lycka till i era spekulationer. 22
Access / SV: varför är våra accesser 450 tyngst i sin klass?« skrivet: 24 februari 2014 kl. 23:09:05 »
att jämföra en skiftnyckel med ett styre, ja det kan man göra men där är även val av material avgörande, så vilket material är det som märkesmaskiner använder i så fall? och vilket material använder maskinerna av icke märke i så fall. kom till sak nu och speca vilken stålkvalite dessa har så vi kan redda ut detta nån gång. can-am spricker i ramar men jag har aldrig hört en dinli spruckit, och den som säger att dinlis bara kör asfalt är helt utanför banan.
så kom med fakta nu, hk, vikt och materialkvalite mm. 23
Access / SV: varför är våra accesser 450 tyngst i sin klass?« skrivet: 24 februari 2014 kl. 22:59:37 »En märkes maskin har ju annat material som är lätt men hållbart.....vilket material är det då? 24
Access / SV: varför är våra accesser 450 tyngst i sin klass?« skrivet: 24 februari 2014 kl. 22:55:01 »Någon hästkraft hit eller dit är inget man märker.ja en lättere maskin är bättre i hantering mm men, om denna vikten plockas bort i godstjocklek på rör i ram mm håller det lika bra då? nä, det spricker går av mm, så allt är inte äpplen eller päron här heller! eller? 360 gäster, 0 användare (0 dold)
Users active in past minutes: Flest online idag: 449. Flest online någonsin: 1767 (26 oktober 2023 kl. 02:28:12) |
|