13
Suzuki / SV: Kingquad 750 dör på tomgång.
« skrivet: 22 mars 2017 kl. 19:10:19 »
Std fel på suzuki kq 750
Denna sektion låter dig visa alla inlägg som denna medlem har skrivit. Observera att du bara kan se inlägg i områden som du har tillgång till. 13
Suzuki / SV: Kingquad 750 dör på tomgång.« skrivet: 22 mars 2017 kl. 19:10:19 »
Std fel på suzuki kq 750
14
Can-Am/Bombardier / SV: Visco lok, hur bra är den?« skrivet: 12 december 2016 kl. 05:53:36 »
Kan du inte låna hem en xmr på prov nån dag ?
15
Arctic Cat / SV: Långtest arctic cat wildcat trail« skrivet: 11 december 2016 kl. 21:32:41 »
Vet inte vad canam laddar på tomgång men det måste ju vara mer än gamla arctic med 25ampers generator ?? Arcticen som jag hade kunde man inte winscha länge med på tomgång tillslut slocknade maskinen. Har aldrig nånsin haft de problemet med min nuvarande xmr 650.
Har en kompis som har en arctic cat 500 -2013 han har fått sätta ett bilbatteri på pakethållarn för att det ska funka när han plogar ändå har han ibland lyckats tömma bägge batterierna. 16
Can-Am/Bombardier / SV: Visco lok, hur bra är den?« skrivet: 10 december 2016 kl. 11:00:18 »
Diffspak eller knapp vad är det du inte fattar?
17
Can-Am/Bombardier / SV: Visco lok, hur bra är den?« skrivet: 9 december 2016 kl. 20:39:18 »
Har en xmr 650 -2013 och tycker diffen funkar kanon.
Innan can amen körde jag kawa bruteforce, kingquad 750, arctic 700 och jag saknar då inte diff knappen som finns på dessa maskiner. Och effektmässigt går det inte att jämföra förutom med kawasakin som går riktigt jäkla bra 18
Arctic Cat / SV: Långtest arctic cat wildcat trail« skrivet: 8 december 2016 kl. 19:40:50 »
Arctic cat wildcat trail har 36 ampere generator.
19
Arctic Cat / SV: Långtest arctic cat wildcat trail« skrivet: 7 december 2016 kl. 18:58:22 »
Kawasaki bruteforce 750 eps = 33.5 ampere
Can am outlander = 54 ampere Suzuki kingquad 750 eps = 40 ampere Yamaha grizzly 700 eps= 35 ampere Arctic cat alterra 700 = 28 ampere. Vilken är sämst ? Eller jämför du arctic cat med kinesmaskiner 20
Arctic Cat / SV: Långtest arctic cat wildcat trail« skrivet: 1 december 2016 kl. 21:37:42 »
Å vad hjälper det att byta batteri när generatorn är värdelös
21
Arctic Cat / SV: Långtest arctic cat wildcat trail« skrivet: 1 december 2016 kl. 21:36:37 »
Arctic cat har klenaste generatorn av alla märken på marknaden.
Har haft ALLA märken och enda som tjorvat med laddning är arctic cat..kör can am nu och har aldrig haft problem med ström fast jag plogar å winschar å har ledramp 22
Arctic Cat / SV: Långtest arctic cat wildcat trail« skrivet: 30 november 2016 kl. 18:34:10 »
Använder du winschen mycket så slocknar hjulingen tillslut och du får inte igång..har haft en arctic dock en 700 så jag vet hur de känns att promenera hem...
I övrigt ser dom ju fin ut..hoppas bara dom fått kvaliten bättre än på gamla chassiet 23
Arctic Cat / SV: Långtest arctic cat wildcat trail« skrivet: 28 november 2016 kl. 18:13:58 »
Bruteforce 750 🖒
Arctic cat har ju så liten generator så det blir bekymmer. 24
Can-Am/Bombardier / Can am g2 reverse limiter« skrivet: 28 november 2016 kl. 18:12:12 »
Hej vill koppla bort varv spärren/override knappen när man backar...någon som gjort det ?
296 gäster, 0 användare (0 dold)
Users active in past minutes: Flest online idag: 333. Flest online någonsin: 1767 (26 oktober 2023 kl. 02:28:12) |
|