ATVForum, allt om fyrhjulingar
Allmän diskussion => Videos och bilder => Ämnet startat av: Lindahl skrivet 29 maj 2007 kl. 15:17:49
-
http://www.youtube.com/watch?v=oUa1ivOYTcY&mode=related&search=
-
Okej, den må gå jävligt fint och är väldigt cool... men det såg ut som om dom andra inte drog på fullt med dom andra hojjarna ju :S och varför testade dom inte Suzuki hojjarna för då :P Men det är bara min åsikt, säger inte att Polaris är sämst så inga slag på mig inte :P
-
:twisted: HELL YEAH :twisted:
-
coolt :lol: 8)
-
grym :D :twisted: men undrar samma sak som finnen, varför är inte suzuki med? trxen, tyxan, raptorn är ju maskiner som har några år på nacken nu, så de är ju möjligt att den inte är lika överlägsen ltr en och den nya kfx 450 som den är dessa som var med, men att den skule verka mindre grym om dessa var med i jämnföreslen. men där med inte sagt att outlawn inte är grymast, bara att den inte är lika grym som dom får den o verka :wink:
-
det är ganska korkat att ha ett sånt system också iom att markfrigången påverkas när dämparna trycks ihop.
har man kört med den där som man kört med de hojjarna man har haft kan man lugnt påstå att "outlaw lets you ride longer" är en fet lögn
i övrigt är det nog helt ok för lugn söndags körning där bakdelen inte trycks ihop av tex höga hopp/grova stalp
/stickan
-
Stickan. Ställ dig vid nått shysst hopp på tuvis så får du se hur jesper Roslings hoj fungerar. han har en Outlaw 525.
-
Grym outlaw, kan förstå att den är överlägsen när den har delad bakaxel istället för stel bakaxel, delad bakaxel ger ju bättre kontroll på fordonet och markfrigången blir högre än en med stel bakaxel.. säger bara Fett Grymt, Polaris Outlaw är en riktigt race Maskin 8)
-
kommer ju att stå vid hoppen på nationaldagen.
men ska man vara sån så räcker det ju med att kolla på huevos där det är garanterat grymmare hopp med stel axel 8)
puss o kram /stickan
-
stickan du får stå flaggvakt i skogen om nån slö ltr blir efter o kör vilse... 8O 8O 8O
-
Kanske inte så konstigt att den e bättre i sån teräng, påminner ju mer om en 4x4. Ingen som har lite tester på bana? Eller resultat från några tävlingar? Hur går det för den då?
-
Bara jag som tycker att bakre stötdämparen var lite väl hård på de maskiner med stel bakaxel :?:
-
jo de kanske var hårda på de övriga...
det är ju så när de gör såna tester att de alltid gör allt för att få sin produkt till att framstå som extremt mkt bättre.
jag säger inte att ltr är grymmare och ärligt så hade den i den där terrängen inte ens kommit fram (iaf vad jag tror)
det jag menade var att den där hojjen kan ju inte ha lika mkt fjädringsväg som de med stel axel iom att ramen tar ju i backen om fjädringen går i botten.
med min körstil och lika slapp bakdämpare på en såndär så har man slagit sönder bakre ramen ganska fort ute i underås stalp sträcka, där jag nu brukar gasa på ganska friskt.
samtidigt så säger de att den har högre markfrigång bak, men då satt givetvis ingen på den! själv skulle jag vara mkt kritisk till att markfrigången bak förändras då man hoppar och landar platt eller rent av bara sätter sig på den.
fan det blev en jävla massa predikan det här.
skulle dock vara jävligt kul att testa en sån
/stickan
-
Skulle varit kul att se den gämföras med renegade. För denna maskin käns som ett mellanting mellan en "ren" quad typ raptor etc och just "4wd quad" som tex renegade och wolverine.