ATVForum, allt om fyrhjulingar

Märkes diskussioner => Märkesspecifikt ATV Quad Fyrhjuling => Linhai => Ämnet startat av: Danne The King skrivet 26 oktober 2006 kl. 19:38:50

Titel: Linhai - Bra eller anus?
Skrivet av: Danne The King skrivet 26 oktober 2006 kl. 19:38:50
Har tittat lite på en Linhai 300 4x4 EEC men känner inte till märket.
Hur är den i det stora hela.
Vad är bra eller dåligt?
Är det något att köpa eller ska ja sattsa på någon annan fyrhjuling?

De krav ja har på den som ska köpas är 4-hjulsdrift, automat, back, bra med plog... och inte vara allt för dyr.

Har en Kymco KXR 250 i dag och är ganska nöjd med den men det är inte mycket att ha när snön kommer och inte så tuff i skogen.


Ös på med pluss och minus, tips och ideér!
Titel: Linhai - Bra eller anus?
Skrivet av: Chevy-79 skrivet 26 oktober 2006 kl. 20:50:53
Linhai är ett mycket prisvärt alternativ, och väldigt lättmekad.
4x4 med plog har jag provat under förra vintern, och det ska till stora ishögar för att stoppa den :D
Problem har dom haft med en del småsaker, som tex avgasrör, men på det stora hela är det en vettig maskin till ett överkomligt pris.
Titel: Linhai - Bra eller anus?
Skrivet av: Bine_ skrivet 26 oktober 2006 kl. 21:24:35
En Polaris kopia som helt klart är mycket ATV för pengarna.

Men använder du den flitigt och har råd så köp en polaris för den kan du nog lita på lite bättre. Det går sönder lite småsaker ibladn på Linhai det gör det ..... inte för att det är så svårt att fixa till men jävligt irriterande när det väl händer.

//Bine_
Titel: Linhai - Bra eller anus?
Skrivet av: Bine_ skrivet 26 oktober 2006 kl. 21:25:23
En Polaris kopia som helt klart är mycket ATV för pengarna.

Men använder du den flitigt och har råd så köp en polaris för den kan du nog lita på lite bättre. Det går sönder lite småsaker ibladn på Linhai det gör det ..... inte för att det är så svårt att fixa till men jävligt irriterande när det väl händer.

//Bine_
Titel: Linhai - Bra eller anus?
Skrivet av: Bine_ skrivet 26 oktober 2006 kl. 21:26:24
En Polaris kopia som helt klart är mycket ATV för pengarna.

Men använder du den flitigt och har råd så köp en polaris för den kan du nog lita på lite bättre. Det går sönder lite småsaker ibladn på Linhai det gör det ..... inte för att det är så svårt att fixa till men jävligt irriterande när det väl händer.

//Bine_
Titel: Linhai - Bra eller anus?
Skrivet av: kanel skrivet 26 oktober 2006 kl. 21:35:21
Har haft min 260 i drygt en månad nu. Är hittills mycket nöjd dom 50 mil den rullat. En slang har lossnat när jag var ute en dag, men den var bara att trä på igen.
Summa summarum: Prisvärd, hyggligt robust, inget fartmonster men räcker gott o väl.


/ Kanel
Titel: Linhai - Bra eller anus?
Skrivet av: Danne The King skrivet 26 oktober 2006 kl. 23:57:29
Vad kan en 300 ha för toppfart?
De fel som kan dyka upp måste väl gå på garanti eller?
52000 med vinch och dragkula, bra pris?

Hur är den att köra på väg respektive skogen?
Titel: Linhai - Bra eller anus?
Skrivet av: Chevy-79 skrivet 27 oktober 2006 kl. 07:58:11
En 300 gör mellan 75 - 85 beroende på hur händig du är :D
Jag har testat min i backar och dynghål ( fråga Borg :D )
Fick knixa lite i djupaste dynghålet( har ingen vinch) men aldrig lyckats sätta maskinen helt.
Den kan upplevas som lite ostabil på asfalt, men där är ändå inge kul att köra :twisted:
Titel: Linhai - Bra eller anus?
Skrivet av: STENE skrivet 27 oktober 2006 kl. 08:05:58
Har haft min 2wd i snart 2 år och tycker det är en prisvärd maskin. Ingen racer men den funkar iaf för mig. Att den inte skulle vara stabil håller jag inte med om. Men nu har et även dykt upp en rad andra maskiner som kan ge linhai en match i pris. tex CF moto 500. Vet inget om den mer än att priset ligger lite högre och att även detta är en fullstor atv men med mer kubik.
Titel: Linhai - Bra eller anus?
Skrivet av: Borg skrivet 27 oktober 2006 kl. 13:51:55
Jag håller med Chevy-79, maskin är bra med tanke på priset.
Vi körde tufft i Hovdala och jag kan säga att maskinerna fick jobba.
Det är en maskin som passar mig bra, som transport medel till-från jobbet, lite kortare ärende och inte minst som motion i Hovdala.
Titel: Linhai - Bra eller anus?
Skrivet av: Haschi skrivet 27 oktober 2006 kl. 14:02:02
Bevaka Trendimports priser; 300 4x4 -06 för 44.900 förut. Det är ett bra pris för maskinen.

// Haschi
Titel: Linhai - Bra eller anus?
Skrivet av: Lillhajen skrivet 27 oktober 2006 kl. 21:21:13
Kan bara hålla med, Linhai Allroad 300 är en prisvärd maskin.

Förstår att du är intresserad av 4x4, men det börjar dyka upp 04:er med hyfsat låga mil i från 20000 och uppåt. Då börjat det verkligen bli prisvärt!

Är men inte bang för att skruva och smörja lite själv så finns det inget att vänta på. Även om garantin gått ut så kan du ju alltid serva hos återförsäljare!

Lillahajen
Titel: Linhai - Bra eller anus?
Skrivet av: benring skrivet 27 oktober 2006 kl. 22:30:19
Jag är väldigt nöjd med min 300 2x4 !

Tycker inte det är stora fel på dom över lag, jag har byggt eget avgasrör då orginalet va dåligt.

Sen ska jag byta givare till hastighetsmätaren.

Annars så går den bra, gör mer än orginal :)

Klarar sig riktigt fint i skogen!


/B
Titel: Linhai - Bra eller anus?
Skrivet av: Danne The King skrivet 28 oktober 2006 kl. 19:13:27
Citat från: "Haschi"
Bevaka Trendimports priser; 300 4x4 -06 för 44.900 förut. Det är ett bra pris för maskinen.

// Haschi


Priset har alltså varit lägre... frågan är om de går ner igen.
52000 med vinch och dragkula kan man kanske få ner då.
Titel: Linhai - Bra eller anus?
Skrivet av: Danne The King skrivet 28 oktober 2006 kl. 19:58:15
Hur funkar det med kardandrift? Föredrar man inte kedja?
Titel: Linhai - Bra eller anus?
Skrivet av: benring skrivet 28 oktober 2006 kl. 20:10:55
Finns väl alltid prutmån :)


Kardandrift vs kedja.... jadu, kardanen funkar ju bra, går knappast av och lär inte bli sliten.

Däremot kan man inte göra ett skit åt drevning för toppfarten/styrkan.


Kardandriften är ju kapslad så det finns inget som kan fastna o jäklas:)
Titel: Linhai - Bra eller anus?
Skrivet av: STENE skrivet 28 oktober 2006 kl. 20:17:02
Citat från: "Danne The King"
Hur funkar det med kardandrift? Föredrar man inte kedja?


Tror det är väldigt få arbets maskiner som har kedja. Kan inte komma på någon. borde finnas en anledning
Titel: Linhai - Bra eller anus?
Skrivet av: kenta skrivet 28 oktober 2006 kl. 22:18:05
Har för mig att polaris 6+6 har kedja på sina boggilådor
Titel: Linhai - Bra eller anus?
Skrivet av: sunfire skrivet 28 oktober 2006 kl. 22:25:16
Bilder från 2-hjul mässan i Gbg som bekräftar det som kenta har för sig. :D

(http://quick.imgfree.net/images/2006/10/28/127999.jpg)
(http://quick.imgfree.net/images/2006/10/28/128000.jpg)
Titel: Linhai - Bra eller anus?
Skrivet av: STENE skrivet 28 oktober 2006 kl. 23:11:27
Som sagt väldigt få.. Inte alla. Detta skulle väl kunna räknas som undantaget som bekräftar regeln.  :lol:
Titel: Linhai - Bra eller anus?
Skrivet av: Danne The King skrivet 29 oktober 2006 kl. 01:18:48
Har alltid haft kedja... men det är den ända orsaken :)
Kan ifs va skönt att slippa smörja och spänna...
Titel: Linhai - Bra eller anus?
Skrivet av: Danne The King skrivet 1 november 2006 kl. 23:08:07
Har nu hittat en 300 4x4 som ja ska få för 54.689kr och då med plogpaket och frakt (DHL), då bjuder de på vinschen.
Är det ett pris man ska ta eller ska man vara kall och fortsätta leta?
Vad tror ni om priserna den närmaste tiden, går de upp eller ner?
Titel: Linhai - Bra eller anus?
Skrivet av: Danne The King skrivet 6 november 2006 kl. 14:33:01
Citat från: "Danne The King"
Har nu hittat en 300 4x4 som ja ska få för 54.689kr och då med plogpaket och frakt (DHL), då bjuder de på vinschen.
Är det ett pris man ska ta eller ska man vara kall och fortsätta leta?
Vad tror ni om priserna den närmaste tiden, går de upp eller ner?


Ingen som kan komentera detta?
Titel: Linhai - Bra eller anus?
Skrivet av: Arnryd skrivet 7 november 2006 kl. 22:04:02
kolla VILKEN vinch du får, det finns riktigt billiga/dåliga som gärna "slinker" med i sådana paket. Warn vinch som medföljer är helt ok, men en noname-kinavinch... funkar väl men...
se till att du får en 07:a i alla fall, vänta annars, det är nytt utseende på dessa plus lite förbättringar.

/ Björn
Titel: Linhai - Bra eller anus?
Skrivet av: Haschi skrivet 8 november 2006 kl. 08:41:09
Ärligt talat.. Hur ofta använder man vinchen? Jag skulle inte vilja vara utan min, men jag använder den inte varje dag. Min kinavinch fungerar utmärkt för mina behov. (Så länge den nu håller  :wink: )

Priset kan jag inte säga så mycket om. Billigare än vad de flesta här köpte sina maskiner för, skulle jag tro. Ett plogpaket kostar ca 5-6 tusen. Så priset är bra, men inte "tok-billigt"

//Haschi
Titel: Linhai - Bra eller anus?
Skrivet av: Danne The King skrivet 8 november 2006 kl. 16:39:05
Har fått ännu ett pris på ett annat ställe nu.
55.000 och då ingår plogpaket, vinch, dragkula, "fin"-fälgar och så är den monterad, regad och klar.
Tycker själv det låter bra...?
Titel: Linhai - Bra eller anus?
Skrivet av: Linhaidestructor skrivet 8 november 2006 kl. 21:20:34
Linhaien är enligt min mening ett prisvärt alternativ där man får ganska mycke maskin för pengarna men man måste beakta att pröjsar man en 3:de del av vad en riktig maskin kostar får man också bara en 3:de del maskin.

Ska man arbeta och använda atv'n ska man inte köpa en linhai då detta är en hobby/nöjens/grusvägsmaskin och inte någon arbetshäst som många ÅF tyvärr ger sken av.

Eftersom att de flesta bara räknar upp bra sidor ska jag räkna upp ett par dåliga som faktiskt har fått mig att på mindre än ett halvår gå i säljtankar.

1. Variator konstruktionen är klen, detta gäller speciellt kopplingen som är en centrifugalkoppling som inte är gjord för att sitta på en atv. Jag använder min att arbeta med och för att köra i skogen och har på 15 mil kört slut på den första och nu har den gått ca 40 mil och nästa är nedsliten till hälften. En bekant har en 05:a och den har gått drygt 100 mil och första kopplingen är snart slut.

2. Växellådan är på tok för högt utväxlad på låg och på backen, i synnerhet backen då maskinen med tex ett släp vid backning äter koppling.

3 Fyrhjulsdriften är bara 3-hjulsdrift eftersom lådan ej går att spärra utan är diffad med lite diffbroms. Vid körning i skogen speciellt med en maskin som ej har delad bakaxel så blir ofta ett framhjul hängande i luften och då blir den endast bakhjulsdriven, suck, då måste vinschen fram. På tex vissa Polaris så har dom en odiffad axel fram och in/ur koppling av 4-hjulsdriften sker i framnaven, den blir m.a.o riktigt 4-hjulsdriven och det är otroligt stor skillnad när man kör i skogen, tro mig, jag har blivit frånåkt fler gånger än jag har fingrar och tår varje gång vi kör i skogen.

4 Plastdetaljerna, speciellt fotstöden är extremt utsatta för träd och sten i skogen. Metallkonstruktionen under fotstöden slutar flera cm innan plasten. Detta har jag löst genom att svetsa på fyrkantsrör utanför fotstöden och lagt en längsgående som skydd.

5. Motoroljan rinner ut i luftburken och förstör luftfiltret. Motorn tål inte kraftiga lutningar och pumpar då mängder av motorolja från motorn till luftburken.

6. Kraftiga vibrationer i motorn får alla möjliga och omöjliga skruvar att vibba loss. Jag har tappat skruvar till variatorkåpan och skruvar till växellådan så all växellådsolja rann ut ute i skogen.

7. Många har problem med att avgasröret går av, detta pga att motorn skakar mycket och slutdämpen sitter stumt i ramen medans motorn är gummiupphängd. Jag har löst detta genom att svetsa ett extra fäste till röret och hängt slutdämpen mer avfjädrat.

Listan kan göras längre men jag orkar inte skriva mer just nu.
Titel: Linhai - Bra eller anus?
Skrivet av: Danne The King skrivet 8 november 2006 kl. 21:28:48
Citat från: "Linhaidestructor"
Linhaien är enligt min mening ett prisvärt alternativ där man får ganska mycke maskin för pengarna men man måste beakta att pröjsar man en 3:de del av vad en riktig maskin kostar får man också bara en 3:de del maskin.

Ska man arbeta och använda atv'n ska man inte köpa en linhai då detta är en hobby/nöjens/grusvägsmaskin och inte någon arbetshäst som många ÅF tyvärr ger sken av.

Eftersom att de flesta bara räknar upp bra sidor ska jag räkna upp ett par dåliga som faktiskt har fått mig att på mindre än ett halvår gå i säljtankar.

1. Variator konstruktionen är klen, detta gäller speciellt kopplingen som är en centrifugalkoppling som inte är gjord för att sitta på en atv. Jag använder min att arbeta med och för att köra i skogen och har på 15 mil kört slut på den första och nu har den gått ca 40 mil och nästa är nedsliten till hälften. En bekant har en 05:a och den har gått drygt 100 mil och första kopplingen är snart slut.

2. Växellådan är på tok för högt utväxlad på låg och på backen, i synnerhet backen då maskinen med tex ett släp vid backning äter koppling.

3 Fyrhjulsdriften är bara 3-hjulsdrift eftersom lådan ej går att spärra utan är diffad med lite diffbroms. Vid körning i skogen speciellt med en maskin som ej har delad bakaxel så blir ofta ett framhjul hängande i luften och då blir den endast bakhjulsdriven, suck, då måste vinschen fram. På tex vissa Polaris så har dom en odiffad axel fram och in/ur koppling av 4-hjulsdriften sker i framnaven, den blir m.a.o riktigt 4-hjulsdriven och det är otroligt stor skillnad när man kör i skogen, tro mig, jag har blivit frånåkt fler gånger än jag har fingrar och tår varje gång vi kör i skogen.

4 Plastdetaljerna, speciellt fotstöden är extremt utsatta för träd och sten i skogen. Metallkonstruktionen under fotstöden slutar flera cm innan plasten. Detta har jag löst genom att svetsa på fyrkantsrör utanför fotstöden och lagt en längsgående som skydd.

5. Motoroljan rinner ut i luftburken och förstör luftfiltret. Motorn tål inte kraftiga lutningar och pumpar då mängder av motorolja från motorn till luftburken.

6. Kraftiga vibrationer i motorn får alla möjliga och omöjliga skruvar att vibba loss. Jag har tappat skruvar till variatorkåpan och skruvar till växellådan så all växellådsolja rann ut ute i skogen.

7. Många har problem med att avgasröret går av, detta pga att motorn skakar mycket och slutdämpen sitter stumt i ramen medans motorn är gummiupphängd. Jag har löst detta genom att svetsa ett extra fäste till röret och hängt slutdämpen mer avfjädrat.

Listan kan göras längre men jag orkar inte skriva mer just nu.


JODÅ det var inte dåligt. Hade varit kul om du också skrev det som var positivt, även om andra gjort innan, så man vet vad just du tycker är både dåligt och bra.
Titel: Linhai - Bra eller anus?
Skrivet av: andersc skrivet 9 november 2006 kl. 08:18:48
Hej på er!

Nåväl, jag har inte kört så mycket i obanad terräng, mest på traktorvägar etc. Det tyngsta jobbet som jag har gjort var att släpa en sprängsten på 300-400 kg i en gammal snösläde. Det gick utmärkt! Viktigt att ha lågt tryck i däcken och att inte tveka med gasen, centrifugalkopplingen tål inte mycket utan rökutveckling... Min maskin går för det mesta till jobbet och att hämta/lämna barn i skolan, passerade 300 mil i förrgår. Omdöme hittills: 1 Terrängegenskaper: Mycket stark, god framkomlighet trots avsaknad av diffspärr fram. Imponerar i snö, 20 cm i 30 graders lutning är inga problem! Behöver dock förses med hasplåt och drivaxelskydd (står på "Todo"-listan). Utväxlingen på lågen kunde varit lägre, det går för fort om man vill precisionsköra utan kopplingsslir. 2 Vägegenskaper: Känns mkt stabil, bekväm och vibrationsfri, sliter däck dock, speciellt fram. Behaglig marschfart i mitt tycke är 55-60 km/h, högväxeln kunde haft en högre utväxling! Byggt en rullgas utan att ta bort tumgasen. 3 Tillförlitlighet: Bultar bör efterdras, annars har jag varit förskonad från problem! Men rostskyddet är obefintligt, ljuddämparens framgavel bl a är snart bortom räddning. Visst skulle det gå på garantin men då sätter de dit samma skit så pågående modifiering är en Simonsdämpare för bilbruk.
4 Sammanfattning: Klart prisvärd maskin! Visst finns det mkt bättre terrängmaskiner och mkt bättre gatmaskiner, men jag för min del behövde den bästa kompromissen mellan pris, terräng- och vägegenskaper + att den skall vara lättmekad, och då tror jag att Linhaien är svårslagen (än så länge)!

_________________
Linhai 300 4x4, med hemmabyggd rullgas...
Titel: Linhai - Bra eller anus?
Skrivet av: Danne The King skrivet 10 november 2006 kl. 15:42:12
Provkörde i går och känner mig nu väldigt delad.
Det som kändes possitivt var:
Framkomligheten, den behövde inte ta i för att ta sig fram i skogen.
Motorn var väldigt tyst och den var väldigt mjuk och skön att köra på vägen. Mjuk och ganska lätt tummgas.
Det som kändes negativt var tyvärr en hel del, dels:
Avsaknad av broms för båda händerna. Fotbromsen kunde även ha funits för högerhanden (hade varit bra då ja ej kan använda fötterna).
Slö broms med vänsterhanden, tog väldigt dåligt.
Back-knappen man var tvungen att ha intryckt för att backa (vad ska den va bra för?) kändes onödig och var väldigt opraktiskt placerad.
Varningsljudet när man hade backen i lät värre än en lastbil (nästan i alla fall) och också onödig och störande.
Accelerationen fanns ju knappt och toppfarten var dålig, ifs så räcker det för skogen men på vägen var den slö.

Är nu väldigt fundersam om det är den här maskinen jag ska ha...
Frågan är annars vad man ska titta på?
Fyrhjulsdrift, automat och bromsar för händerna är krav.
Någon som har tips?
Titel: Linhai - Bra eller anus?
Skrivet av: STENE skrivet 10 november 2006 kl. 17:57:08
"Avsaknad av broms för båda händerna."
Är det någon maskin som har det?

"Fotbromsen kunde även ha funits för högerhanden"
Fotbroms och handbromsen är tar ju båda på alla däck om den skall vara reggad.

"Slö broms med vänsterhanden, tog väldigt dåligt."
Dessa har enligt vissa blivit bättre med tiden när de slits in.

"Back-knappen man var tvungen att ha intryckt för att backa (vad ska den va bra för?) kändes onödig och var väldigt opraktiskt placerad."
Det tar 2 sek att koppla bort den.

"Accelerationen fanns ju knappt och toppfarten var dålig, ifs så räcker det för skogen men på vägen var den slö."
Japp. Accet är inte något man direkt skräms av.

"Är nu väldigt fundersam om det är den här maskinen jag ska ha...
Frågan är annars vad man ska titta på?
Fyrhjulsdrift, automat och bromsar för händerna är krav."
Hur mycket pengar kan du lägga på en maskin?
Titel: Linhai - Bra eller anus?
Skrivet av: Danne The King skrivet 10 november 2006 kl. 18:52:45
Citat från: "STENE"



"Är nu väldigt fundersam om det är den här maskinen jag ska ha...
Frågan är annars vad man ska titta på?
Fyrhjulsdrift, automat och bromsar för händerna är krav."
Hur mycket pengar kan du lägga på en maskin?

Hade inte tänkt lägga så mycket mer än 50-60.000, men allt är ju relativt om man bara får nåt man är nöjd med.
Hittar ja inget som känns bra kör ja vidare med min Kymco (ifs bara på sommarhalvåret och inte offroad som ja igentligen skulle vilja).

Hade några krav till på den nya också :)
Måste kunna koppla till plog och gärna vinch, men det går väl kanske på de flesta.
Titel: Linhai - Bra eller anus?
Skrivet av: Danne The King skrivet 10 november 2006 kl. 18:59:23
Citat från: "STENE"
"Avsaknad av broms för båda händerna."
Är det någon maskin som har det?

"Fotbromsen kunde även ha funits för högerhanden"
Fotbroms och handbromsen är tar ju båda på alla däck om den skall vara reggad.

På min Kymco är det bakbroms med vänterhand och fot och frambroms med högerhand.
Testa att köra utan fotbromsen, så får jag alltid köra och det känns inte helt ok.
Titel: Linhai - Bra eller anus?
Skrivet av: STENE skrivet 10 november 2006 kl. 21:54:35
Fotbromsen sitter ju så jämrnas illa så jag brukar faktisk inte använda den så ofta. Nästan alltid bara handen. Men jag skulle vlija bygga om systemet som en vanlig hoj. med hand fram och fot bak.

Nu vet jag inte vart du bor men tex fyrhjuling.se på ekerö har ofta en del olika maskiner hemma för test + ett fält bakom knuten som man brukar få ta en repa på. Skall själv försöka åka dit någon dag för att prova http://fyrhjuling.jetshop.se/default.aspx?main=ShowProduct.aspx&prodid=313
Titel: Linhai - Bra eller anus?
Skrivet av: Isso skrivet 11 november 2006 kl. 00:16:30
47.900:- på Trenimport för en -06:a? Kan det va nåt?
Titel: Linhai - Bra eller anus?
Skrivet av: Haschi skrivet 11 november 2006 kl. 09:24:01
Kan bara intyga att Stene har rätt. Jag använder nästan aldrig fotbromsen, backsummern och backknappen är bortkopplad på min. Mina bromsar tog väldigt dåligt i början men blev bättre efter lite användning, jag påstår dock inte att bromsarna är världens bästa...

Beträffande acceleration och toppfart så har du (tyvärr) rätt. Det skulle iofs vara roligt att provköra Benrings upphottade Linhai för att se vad man kan göra relativt enkelt.

Men om du inte tycker om maskinen så ska du naturligtvis inte köpa den, själv vill jag ha en Outlander 800.. :wink:

// Haschi
Titel: Linhai - Bra eller anus?
Skrivet av: PeM skrivet 11 november 2006 kl. 10:28:55
Spara lite till o köp en CFmoto istället, verkar vara en mkt kompetent maskin.

//PM
Titel: Linhai - Bra eller anus?
Skrivet av: Danne The King skrivet 11 november 2006 kl. 12:27:43
Citat från: "PeM"
Spara lite till o köp en CFmoto istället, verkar vara en mkt kompetent maskin.

//PM

Vart rekomenderad en sån i en butik då jag drog vad jag tyckte om Linhai.
Men det vore kul och höra lite mer om den också... och så verkar det inte finnas nåt ställa att provköra och titta på den här uppe...(Hedemora)?
Tycker på de bilder ja sätt att den ser lite klen och mesig ut men det kan vara jag som e petig :)
Titel: Linhai - Bra eller anus?
Skrivet av: PeM skrivet 11 november 2006 kl. 13:12:22
Tittelura lite på denna film, tycker den ser allt annat än klen ut  :twisted:
http://www.motalascooter.se/filer/cf500_atv.wmv?PHPSESSID=f7319eb4b622707e6014191c32854c6b

//P
Titel: Linhai - Bra eller anus?
Skrivet av: Danne The King skrivet 11 november 2006 kl. 14:45:02
Vilken forumdel går CF under?
(märke?)