ATVForum, allt om fyrhjulingar
Allmän diskussion => Tillbehör, stötdämpare, däck osv => Ämnet startat av: NiKeMaN skrivet 7 november 2012 kl. 13:01:39
-
Tjena.
Jag har själv hållt på mycket med xenonkonverteringar osv tidigare - men då med bilar. Där har man ju ett torrt motorrum där ballaster osv hamnar i.
Är det någon här som xenokonverterat sin ATV? Halvljuset tänker jag väl främst på. Hur lirar det? Hur har ni gjort med ballasterna? Tål dom fukten som dom utsätts för?
Någon som vet vad det sitter för lampsocklar i en Dinli 800 Evolution?
-
Fukten tål dom utan problem.
På Kawan jag hade satt dom helt öppet på ovansidan av plasten och funkar än efter några år.
På Renegaden sitter dom under plasten.
Det sitter väl samma halvljuslampor på Dinli 800 som på Renegaden och dom funkar perfekt att xenonkonventera.
-
På Renegade heter sockeln 9005 / HB3 ()p