ATVForum, allt om fyrhjulingar

Allmän diskussion => Övrigt => Ämnet startat av: Henke skrivet 7 juli 2006 kl. 14:14:06

Titel: Service utöver det vanliga
Skrivet av: Henke skrivet 7 juli 2006 kl. 14:14:06
Efter många mils hård körning tappade jag en mutter på min vector, provar med en vanlig M12, M12 1,50, tum inget funkar, finner inga fler varianter av muttar i K-holm,

Ringer till Fyrhjuling.se, har inte köpt min maskin där, men ångrar idag att jag inte köpte den där istället för det stället jag köpte den på ( ingen nämnd ).

En kille vid namn Anders svarar, jag beskriver vilken mutter det är för honom, jag hör hur han slänger sig ner på golvet och skruvar av samma mutter på deras demo, provar sen med en mutter som dom har hemma passade klockrent, han frågar efter min adress, detta hände igår Torsdag, idag Fredag sitter den monterad på min Vector !!

Dessutom fick jag mutter helt gratis!
en mutter som för mig var väldigt värdefull,

Har knappt hämtat mig från denna trevliga händelse än  :D

( Trodde tidigare, av andra erfarenheter att det var normalt att vänta ett par veckor att någon ska höra av sig på en fråga om en reservdel )


Kan inte annat än väldigt starkt rekomendera dessa killar !
jag kommer iallafall inte vända mig till någon annan !
Titel: Service utöver det vanliga
Skrivet av: Hanen skrivet 7 juli 2006 kl. 14:51:32
Suveräna grabbar det där, jag beställde ett startrelä, kom med posten dan efter. Fick inte ens betala, slit det med hälsan stod det. Klart man köper nästa hjuling där :D .
Titel: Service utöver det vanliga
Skrivet av: klotsvenne skrivet 7 juli 2006 kl. 15:43:24
dom grabbarna är inte dumma.... :lol:  :lol:  :lol:
Titel: Service utöver det vanliga
Skrivet av: Perra N skrivet 7 juli 2006 kl. 16:19:32
Det är det som är skillnaden i service mellan de stora elefanterna och de små, som bryr sig om kunderna....
Titel: Service utöver det vanliga
Skrivet av: tribon skrivet 7 juli 2006 kl. 16:55:23
måste hålla med. det är skillnad på service o service.

Finns dom som ställer upp till 100% o svarar på frågor o hjälper med tips o annat utan att begära något i motprestation......

Förr eller senare så inser folk vilka som ställer upp o det vinner man oftast på i längden....
Titel: Service utöver det vanliga
Skrivet av: Fyrhjulingpunktse skrivet 7 juli 2006 kl. 20:32:58
Man tackar! :oops:  Klart vi hjälper till om vi kan. Och resulterar det i ett sånt här trevligt inlägg är det värt mer än en helsidesannons i ATV blaskorna! :lol:
Titel: Service utöver det vanliga
Skrivet av: Libba skrivet 7 juli 2006 kl. 21:39:20
Citat från: "Fyrhjulingpunktse"
Man tackar! :oops:  Klart vi hjälper till om vi kan. Och resulterar det i ett sånt här trevligt inlägg är det värt mer än en helsidesannons i ATV blaskorna! :lol:


Det va en härlig Pik!
Titel: Service utöver det vanliga
Skrivet av: Dany skrivet 7 juli 2006 kl. 22:41:38
alltid lika kul att höra när ÅF:s ger bra service......speciellt om man inte köpt sin fyrhjuling där....har även jag fått bra respons från både fyrhjuling.se, four by four och denadaoffroad. Verkar som om servicen allmänt är bättre i storstäderna än utanför...

Får själv inte alls samma respons från min ÅF, trots att jag inhandlat min maskin där. Har väntat hela veckan på att han ska ringar om en tid för service.... har vidare väntat på ett besked om en ordentlig servicebok till min Adly i ca 1,5 mån. Man tröttnar lätt...

Dany
Titel: Service utöver det vanliga
Skrivet av: Perra N skrivet 8 juli 2006 kl. 09:19:28
Jag tycker att det verkar precis tvärt om. Bra respons från mindre åf, och sämre från större.
Titel: Service utöver det vanliga
Skrivet av: Edo skrivet 8 juli 2006 kl. 09:46:09
jag har haft superbra service från min ÅF oxå. En lite mindre, men jöses vad du är service inriktade.
Titel: Service utöver det vanliga
Skrivet av: Dany skrivet 8 juli 2006 kl. 13:18:28
anledningen till att servicen verkar vara bättre i storstäderna är väl att konkurrensen ÅF:s emellan är betydligt högre där. I mindre städer finns det oftast bara en, så då vet dom att man köper där i allafall (smidigt att ha ÅF nära vid service och problem som kan dyka upp).
Titel: Service utöver det vanliga
Skrivet av: Xtreame skrivet 11 juli 2006 kl. 22:03:53
Kul att höra!!

Kan säga direkt att det du beskriver att fyrhjuling.se ger dig i service är mkt ovanligt i sverige idag och ska vårdas och inte missbrukas av kunder.

Är personligen lika inställd till service och blir glad av att höra att det finns lika sinnade människor.

Fortsätt med eran fina service fyrhjuling.se!! Detta är receptet på ett lyckat företags koncept!!
Titel: Service utöver det vanliga
Skrivet av: Boddie skrivet 18 juli 2006 kl. 13:46:54
Citat från: "Xtreame"
Kul att höra!!

Kan säga direkt att det du beskriver att fyrhjuling.se ger dig i service är mkt ovanligt i sverige idag och ska vårdas och inte missbrukas av kunder.

Är personligen lika inställd till service och blir glad av att höra att det finns lika sinnade människor.

Fortsätt med eran fina service fyrhjuling.se!! Detta är receptet på ett lyckat företags koncept!!


Jag pratade med dom nyss i telefonen och det var verkligen en riktigt servicemedveten kille som jag pratade med. När det sen visade sig att han är auktoriserad återförsäljare åt det företaget jag jobbar åt (vilket jag inte visste först) då blev det ännu roligare att prata med honom :D
Nu så skulle han sätta igång och leta drev till mig på direkten, åter igen tummen upp för www.fyrhjuling.se
Titel: Service utöver det vanliga
Skrivet av: STENE skrivet 19 juli 2006 kl. 01:57:14
Mina erfarenheter av fyrhjuling.se har bara varit goda och jag kan varmt rekomendera dem till alla som funderar på att köpa sig en maskin. Och om det är så att ni mot förmodan inte kan eller vill använda dem som ÅF så välj något ur deras sortiment. För om de säljer den så är det inte bara skit eftersom de vill ha nöjda kunder och inte bara kränga maskiner. När jag skulle köpa min maskin försökte jag först hos trend import... DAMN vilket strul det var. Tappade allt förtroende för dem.. Åkte till fyrhjuling.se och 1 vecka senare stod maskinen här hemma...