ATVForum, allt om fyrhjulingar
Allmän diskussion => Övrigt => Ämnet startat av: Psy skrivet 17 juli 2009 kl. 10:22:05
-
Vad är det för fel på dom?
Precise som förra gången.. värdelös service..
svarar ej i telefon.
Svarar ej på mail.
och vad är så svårt med att ha fraktkostnader på sidan??
två veckor sen jag beställde..
När jag beställde mina framlyktor var det precise samma visa.
Nån fler som har problem med dom??
fan va man blir iriterad :(veryangry):
-
Lite tålamod får man ha mitt i semestertider..... ()p ()p ()p
-
Lite tålamod får man ha mitt i semestertider..... ()p ()p ()p
Jag har inget tålamod alls om jag inte från någon som helst info om att det kan ta längre tid tex..
Vi har begränsad benaning på mitt jobb oxå men då säger vi det. Kan man inte leverera ska man inte erbjuda nått.
-
Hans dahlbäck har sålt firman..saab fantasterna uhr har köpt om jag inte har helt fel?kanske beror på det!!!
-
Delvis rätt... Viktor Ihlis har tagit Dalbäck, och gått samman med bla Nordic Uhr.
-
Sköönt
Bra att det inte är ett utan många företag som inte sköter sig..
-
Sköönt
Bra att det inte är ett utan många företag som inte sköter sig..
hehe mjo det är ju imponerande..
3 juli beställde jag.. Och inga grejer än.. Klart de är ju semester tider så man ska ju inte klaga.. :tickedoff
-
Sådär ja! idag kom grejerna! ( 6 augusti)
Fantasiskit!
Såg att jag fick billigare pris som pålster på såren så det var ju faktiskt bra iallafall..