ATVForum, allt om fyrhjulingar
Märkes diskussioner => Märkesspecifikt ATV Quad Fyrhjuling => Can-Am/Bombardier => Ämnet startat av: Geir skrivet 17 oktober 2007 kl. 19:05:03
-
Ser på flere video-klipp og det ser ikke ut til at can am går bedre en andre merker, jeg ble overasket, eller...... Mulig det er trim i bilde her
Linker til video-klipp
http://www.youtube.com/watch?v=Nhct_GZyZ_o
http://www.youtube.com/watch?v=XzncNwv92XY
http://www.youtube.com/watch?v=r6F5hN2-MeU
http://www.youtube.com/watch?v=xLgKNdCBwwk
http://www.youtube.com/watch?v=JoEVOHWEXaA
8)
-
Alle den andre quadene som kjører om kapp med Renegade veier 100kg mindre. Renegade og Outlander er ATV'er. De andre er crosser maskiner / quads.
Er det noe rart av videoene er som de er? Ja: Crosserene burde ha parkert Renegade'n i starten .. men gjør de det?
Er Toyota RAV4 en dårlig bil fordi en Golf GTI kjører ifra den?
Jeg tror faktisk jeg ville hatt RAV4'en i skogen fem dager av fem...
/op
-
Är det en 700a?? Ser ut mer som en 660 med den grillen, Sen tycker jag att den där ser lite "Smalare" ut än en 700a,
Visst kan vara bigbore på 700cc men fortfarande inte samma vrid som en 700a. Om det nu är en 660
-
Oppland (Hamar muligens) du har rett i dine komentarer, jeg påsto ikke at can am er dårlig maskin, for jeg tror faktisk at det er veldig bra maskiner. Men jeg har lest mange komentarer at can am går fra det meste, derfor ble jeg overrasket over videoene.
Men jeg er enig, vedrørende kvalitet og kjøreegenskaper både på veg og utenfor veg ville jeg valgt can am.
Men du som er erfaren på 800 can am, er det stor forskjell på 650 og 800 can am, eks på akselrasjon (er morro at det trøkker litt :) ).
Jeg hadde en 650 i 2 mnd og den gikk bra synes jeg, men skal nå handle atv, og er fortsatt usikker på hva som jeg skal handle.
Det det står mellom er Arctic Cat 650/eller 700 efi, can am outlander 650/ eller 800. det er 2 seter på begge (eget sete bak på begge).
Det jeg ser på tekniske data er at Arctic Cat har ca 6 cm større bredde, og vil tro at det gir ekstra stabilitet på veg.
Jeg skal bruke dette desidert mest på veg, 95% vegkjøring.
Har du noen meninger, tips og erfaringer er jeg taknemlig for alle tilbakemeldinger.
:roll:
-
Jag tycker att testen som jämförts mellan renegade och andra manuellt växlande märken inte kan mätas korrekt.
Det vill säga att vilken människa som helst kan gasa fullt med en automat, det ställs mycket mer krav på föraren när det gäller manuell växling.
Så om det är rätt förare bakom styret så blir det en mer rättvis match.