13
Kymco / SV: mxu 500 irs länk till test
« skrivet: 7 april 2010 kl. 23:26:54 »
Samma som på min då. Enkelt och bra. Tror nästan det blir att byta till en Kymco MXU500irs. En irs borde ju vara bättre än en som inte är det =)
Denna sektion låter dig visa alla inlägg som denna medlem har skrivit. Observera att du bara kan se inlägg i områden som du har tillgång till. 13
Kymco / SV: mxu 500 irs länk till test« skrivet: 7 april 2010 kl. 23:26:54 »
Samma som på min då. Enkelt och bra. Tror nästan det blir att byta till en Kymco MXU500irs. En irs borde ju vara bättre än en som inte är det =)
14
Kymco / SV: mxu 500 irs länk till test« skrivet: 7 april 2010 kl. 22:06:42 »
En fråga lite utanför tråden... Hur stryper kymco sina maskiner?
15
Kymco / SV: Can Am / Kymco« skrivet: 7 april 2010 kl. 21:55:58 »
Mja, med quaden har man ju kört mest väg, skoterleder och lite sandgropar. Kommer väl troligtvis fortsätta vara mest väg och skoterleder i framtiden också, men då och då far vi upp till jokkmokk, då är det fint att kunna smyga sig fram genom skogen och ha med sig lite ved och fiskesaker. Där tog det nämligen stopp med quaden.. Sen tänkte jag att man kunde ploga lite på tomten under vintern... Kommer nog inte dyka ner i djupa lerpölar eller så...
16
Kymco / Can Am / Kymco« skrivet: 7 april 2010 kl. 18:37:16 »
Nu har jag varit runt idag om tankarna att byta maskin.
När jag var och kollade på honda och fick veta att dom inte ville ta hem v-reg maskiner så tipsade dom om att näst efter Yamaha, Suzuki & Honda är Kymco det bästa valet. Jag frågade om Can Am outlander kanske är ett bättre val. Men denna självutnämda expert menade att Kymco är mycket bättre än både Can am & Polaris. Någon som har kunskap om dessa märken vilken maskin som kanske är bästa valet? 17
Polaris / SV: Nybliven polaris ägare!« skrivet: 7 mars 2010 kl. 23:32:12 »
Glömde tillägga att jag som iofs kör en helt annan modell, men ändå viktig anekdot INTE har haft några problem med min lilla bettan heller.
18
Polaris / SV: Nybliven polaris ägare!« skrivet: 6 mars 2010 kl. 12:25:37 »
I mina teorier så känns det som om en 400 skulle rackla betydligt mindre än dom störra maskinerna, brukar i regel alltid vara så vad gäller fordon. Men det är bara en statistisk teori. =)
19
Polaris / SV: Bagagerack till Outlaw« skrivet: 7 november 2009 kl. 23:56:25 »
Den såg då mycke vettigare ut. Vet inte om den passar. Fästena såg ut ungefär likadana tyckte jag på bilden, men det säger inte mycke iofs.
Bara chansa. Är det bara nära så kan man ju alltid modda. Var ATV galaxy jag hade beställt ifrån. Men det är ju besvärligt att ta från amerika. 20
Polaris / SV: Bagagerack till Outlaw« skrivet: 6 november 2009 kl. 20:03:47 »
Köpte från någonstans i kanada har jag för mig, men jag har hittat en annan åf som säljer dom http://acracing.com/product/ac-racing-outlaw-cooler-rack-1145.htm Där är en bild hur den ser ut.
Hitta en ingen bil på min maskin när den är monterad. Ser inte illa ut. Tycker bara den är lite opraktisk. 21
Polaris / SV: Bensin problem« skrivet: 5 november 2009 kl. 18:14:38 »
kan nästan bara vara nålventilen. Rengör noga och noga. Se bara till att du inte har råkat bocka pinnarna från flottören så att den inte riktigt hinner stänga i tid (det gjorde jag en gång) Då provade jag sakta men säkert peta tillbaka dom lite ( omärkbart för ögat) och tillslut vart den tät igen.
22
Polaris / SV: Köpa en Outlaw« skrivet: 9 oktober 2009 kl. 17:14:04 »
Jävligt nöjd med maskinen. Kört i 2 år utan bekymmer. Grymt bra fäste med den delade bakaxeln. Enda nackdelen är att den motverkar weelis =))
23
Polaris / SV: Dreva Outlaw« skrivet: 3 augusti 2009 kl. 21:18:06 »
Vad gäller egentligen vid besiktning? Måste man sätta tillbaka brickan & "pluggen" ?
24
Polaris / SV: Dreva Outlaw« skrivet: 26 juli 2009 kl. 13:49:15 »
Hårde att det fanns en plugg i avgassystemet. kanske skulle kolla upp den. Sitter den mellan röret och dämparen?
405 gäster, 0 användare (0 dold)
Users active in past minutes: Flest online idag: 464. Flest online någonsin: 1767 (26 oktober 2023 kl. 02:28:12) |
|