1
Can-Am/Bombardier / Topphastighet och varv på Outlander 650cc
« skrivet: 29 augusti 2007 kl. 21:01:51 »
Blaise säkert att den gör 130 möjligtvis med en kass original Kosomätare
Denna sektion låter dig visa alla inlägg som denna medlem har skrivit. Observera att du bara kan se inlägg i områden som du har tillgång till. 1
Can-Am/Bombardier / Topphastighet och varv på Outlander 650cc« skrivet: 29 augusti 2007 kl. 21:01:51 »
Blaise säkert att den gör 130 möjligtvis med en kass original Kosomätare
2
Kawasaki / variator kit« skrivet: 28 augusti 2007 kl. 15:51:53 »
gå in på www.700v.vom honom kan du beställa av
Daltons grejer har själv beställt därifrån absolut inga problem. han e grymt kunnig på kfx. 3
Can-Am/Bombardier / SVAGA länkar på Cam-am 800xt?!?« skrivet: 28 augusti 2007 kl. 15:41:21 »
Hur kan du ha haft din ganska länge nu då 08 orna har precis kommit ut i Ltd och vanliga xt har inte kommit än.
4
Can-Am/Bombardier / Can Am X-series« skrivet: 24 augusti 2007 kl. 13:12:04 »
Jag tycker inte Can am e särskillt dyra. bra maskin till vettig peng.
5
Kawasaki / Ombestyckad KFX 700« skrivet: 15 juni 2007 kl. 11:37:28 »
Jag har munstycken 172/168 på min med K&N luftfilter samt Fatboy 4 system
funkar kanon 6
Kawasaki / Bästa avgas KFX 700 ???« skrivet: 23 april 2007 kl. 09:03:34 »
Jag hade hmf system innan som jag tyckte var helt okej. men sen har jag skaffat Duncans fatboy four, och det var nått helt annat kvalitétsmässigt oslagbart, tjockt gods i hela dämpetrejäla skruvar runt om så att man kan dämpa om det om man vill. Sen märkte jag en enorm skillnad på bottendraget jämfört med Hmfen. Men de e faktiskt så att man får vad man betalar för. det finns inga genvägar.
7
Kawasaki / Vilken Jädra Maskin!« skrivet: 20 februari 2007 kl. 09:13:28 »
Raptorn snyggare??? möjligt
de e brudar oxå Men Kawan e manligare 8
Kawasaki / KFX 700 förberedd för extraljus« skrivet: 20 februari 2007 kl. 08:59:41 »
Hmm skall kolla på min oxå
9
Can-Am/Bombardier / DS 650?« skrivet: 15 februari 2007 kl. 10:58:02 »
Det är visst problem med att ta in reggade maskiner fr Tyskland.
Tyskarna har 2 sorters reggning en strypt och en ostrypt reggning. Den ostrypta reggningen kan du leta i stjärnorna för att få reggad. Men klart lyckas du få tag på en med coc å allt annat som behöv för räggning å sen att den är strypt till 20 hk så då möjligt att det går. 10
Kawasaki / Ibland är man bara så fruktansvärt nöjd!« skrivet: 14 september 2006 kl. 08:29:54 »
Kan meddela att det knappast kommer ngn uppdatering på Kfx 700 -07 mer än dekalerna samt att den kommer att finna med svart plast.
Kawasaki har nog haft fullt upp med Kfx 450 som kommer att komma -07 som förhoppningsvis kommer att spöa konkurrenterna på banan. å häftigt vore ju det, med enda hojen med back å allt. 11
Kawasaki / KFX 700 några tips?« skrivet: 8 juli 2006 kl. 00:07:50 »
ökade fr 125 till 138 på mätarn inkl bytta munstycken.
12
Kawasaki / KFX 700 några tips?« skrivet: 8 juli 2006 kl. 00:06:10 »
Sånt system jag har är att rek, mer effekt inga problem att hantera, pga av den veka variatorfjädern som sitter i så är gången mjuk ändå, för att få hetsigare gång kräfs variatorfjäder byte
673 gäster, 1 användare (0 dold)
Users active in past minutes: Golden Flest online idag: 688. Flest online någonsin: 1767 (26 oktober 2023 kl. 02:28:12) |
|