1
Can-Am/Bombardier / Utbytesmotorer
« skrivet: 26 april 2011 kl. 09:18:17 »
Någon som vet ifall det finns utbytesmotorer til can-am?
Denna sektion låter dig visa alla inlägg som denna medlem har skrivit. Observera att du bara kan se inlägg i områden som du har tillgång till.
Sidor: [1] 2
1
Can-Am/Bombardier / Utbytesmotorer« skrivet: 26 april 2011 kl. 09:18:17 »
Någon som vet ifall det finns utbytesmotorer til can-am?
2
Can-Am/Bombardier / ledbakljus« skrivet: 5 juli 2010 kl. 16:58:36 »
hittade en bra guide hur man kopplar in led-bakljus
http://www.can-amforum.com/forums/can-am-brp/3369-cool-led-tail-light-mod-3.html hittade ochså ett alternativ till brps bromsljuskontakt hittade en på kgk bildelar här i stockholm 3
Can-Am/Bombardier / besiktning« skrivet: 18 april 2010 kl. 23:39:06 »
någon som har besiktat sin can-am än?
6
Can-Am/Bombardier / Servicemanual« skrivet: 17 mars 2007 kl. 07:45:53 »
Har en sevice-manual i pdf-format om någon vill ha skicka pm
7
Terränghjulingar / Catvic« skrivet: 2 oktober 2006 kl. 09:24:50 »
[/url]
[/img] Catvic 400 4x4 52900kr vad tror ni om denna enligt uppgift en kopia på yamaha bruin 9
Dinli / VEM LJUGER?!« skrivet: 1 september 2006 kl. 09:51:52 »
Nä nu j..lar så börjar jag bli trött på denna historia som inte stämmer, som samtliga vet så jobbar jag extra på Denada & är väl insatt i detta ärende. Jag kan bara säga att det är mycket olyckligt att det har gått så här långt, att det finns folk som vill använda detta forum i sitt eget intresse kan man förstå, men då skall det man skriver vara 100% sant.
Men utan att nämna några namn på nätet så stämmer INTE denna historia. När olyckan hade varit framme som "din kompis" råkat ut för, så var vi i kontakt med alla involverade parter & fortsatt med detta under hela episoden. Vi kom fram till en förlikning med vår importör Dealy, som har backat upp både oss & kunden hela vägen. DINLI fabriken säger att det är handhavande fel. Kunden VILLE INTE NYTTJA SIN FÖRSÄKRING FRÅN BÖRJAN, för att slippa betala självrisk & ev. bonus bortfall, samt att maskinen var ostrypt som kunden hade gjort själv & detta kunde ses av försäkringsbolaget. Då går Dealy & Denada in & köper en HELT NY MASKIN till kunden, men vid leverans av maskinen, som skedde redan efter ett par dagar efter kunden kom ut från sjukhuset, så svarar kunden att "Jag vågar inte köra fyrhjuling längre" jag vill hellre ha pengar & kan tänka mig förlora en del av det jag betalat. Då svarar vi (Denada) att varför skall du förlora mer pengar, det räcker ju redan att du fått en ofrivillig sjukhusvistelse. Vill du inte ha din maskin, så kan vi försöka sälja den till dig, men räkna inte med att det är världens ruljans under sommaren. Vill du försöka sälja den själv, & om du hittar en egen kund så hjälper vi till med alla finansierings detaljer. Kunden tycker att det helt ok, men säger att det är bättre att Ni försöker sälja den. Under denna tid så har kunden ringt frekvent & blivit mer & mer otrevlig. Hotar med både det ena & det andra, då har vår butikschef Ubbe börjat känna sig illa till mods över detta & säger till kunden, att även vi har pratat med konsument vägledaren & berättat hela historien för henne & vi har ABSOLUT INTE GJORT NÅGOT ELLER NÅGRA FEL. ´ 1) Kunden har inte betalat ett öre för att få en ny maskin. 2) Kunden fick sin nya maskin, utan avdrag inom ett par dagar efter olyckstillfället. 3) Kunden får ut 100% ersättning av Denada för alla tillbehör såsom skydd, hjälm, gatdäck, mm mm. Samtliga av dessa skydd är begagnade & skall kaseras. Vi har på alla sätt försökt att tillmötesgå kunden & hans begär, men det man inte skall förglömma, kunden har haft alternativ från början - varför ville han inte nyttja försäkringen som alla andra gör när det händer en olycka. Är det någon på detta forum som undrar, vill veta mer, eller rent av bara nyfiken på historien, var inte blyga, kontakta Denada eller Dealy som nu gärna berättar hela historien, ring 08 - 604 90 98 10
Can-Am/Bombardier / Dragkrok« skrivet: 1 augusti 2006 kl. 09:33:30 »
Efter att bråkat med vägvärket i 14 dagar + 20 samtal med fordonstekniska avdelningen och säkert pratat med7-8 olika personer där och ingen vågade ta ett beslut.
Men tack vare att jag jobbar extra på Denada offroad i Stockholm så kunde jag ringa brp i Finnland och fick tala med en vänlig person som ordnade ett intyg på att dragkroken uppfyller VVFS 2003:23 kapitel14 paragraf 1 så nu är min outlander 800max regbesiktad med dragkrok 11
Skötsel / verkstadshandbok e-ton« skrivet: 30 januari 2006 kl. 19:06:56 »
har verksstadshandbok till e-ton div modeller i pdf-format
12
Skötsel / Verkstadshandbok Suzuki King Quad 700« skrivet: 5 januari 2006 kl. 22:17:12 »
Söker du verkstadshandbok till king quad lta700x? Skicka PM
Sidor: [1] 2
661 gäster, 0 användare (0 dold)
Users active in past minutes: Flest online idag: 759. Flest online någonsin: 1767 (26 oktober 2023 kl. 02:28:12) |
|