ltz 400 låter som en maskin för dig, väldigt lätt att köra på bakhjulen.Dom du nämner är inga bra kandidater plus att det alltid är bättre med en märkesmaskin
Adly, SMC, Access har jag sällan hört något illa om och är säkert en bra maskin att börja med, det som många kallar märkesmaskiner anser jag definitivt att de tre tillhör. Bara att titta på nya Access tex, vad skulle vara sämre på dem än någon annan? Ok en Raptor tex. är nog det bästa i sin klass, men är väl inget man behöver börja med om man inte vill lägga för mycket pengar samt så får man säkert en nyare av de tre du nämner för samma pengar en beg Raptor kostar som säkert blivit hårt körd.Ett gammalt klipp, men tex. så har Accessen samma prestanda som Suzukin. Så jag tror personligen inte det är så stor skillnad på vilket märke man tar i detta fallet. Läste i ett tysk test på Access 450 att "den kan mäta sig med betydligt dyrare maskiner".
är det inte ltz som har problem med växellådan just 3an? har kikat en del på ltz med för den hamnar runt den prisklassen.
Skärpning nu, glöm kinamopparna och köp dig en ltz!Chassie,fjädring,vikt och kvalitet är skit på alla de där.Smc har ju så stum framfjädring så att kalla den stötdämpare är ett hån.En ny maskin tappar 20% bara du vrider om nyckeln.Köp en begangnad Ltz som redan haft sitt värdetapp och var lycklig
Skogsbonne, har du alla de fina maskinerna du har i din lista i nuläget? Alltså raptor, outlander, grizzly? Vilken lyx i så fall.
Hej! Har en goes 500 - 16. Den går bra på tomgången men måste köra på väldigt höga varv för att den ska gå framåt, orkeslös, på backen orkar den inte alls. Nån som har nå bra förslag vad de kan vara? ☺️