En granne är sugen på en Banshee men undrar och det är mycket servande osv på motorn. Då främst kolvbyten mm. Är dom mer åt crosshållet med 40 tim mellan kolvbytena?Ge gärna allmänna synpunkter på övrigt om maskinen.All info är av intresse.Obs det är en orginalmaskin han är ute efter. Inte vråltrimmat ex.
mmmmom ja vore din granne så skulle ja nog lägga ner lite mer pengar på atv då en en sådan där förslag kymco brp = CAN AM goes = cf ja de finns upp sjö av de TÄNK fler än en gång för pengarna i fall du vill sälja denna så måste du se att få ut så mycket av den de kan kanske de ej går me kina deldärför säger ja så här tänk 123 än bara en gång då
Banshee är helt klart den bästa maskin på marknade enligt mig. (inte för att den finns på marknaden längre men) Bansheen fungerar hur bra som hellst, jag har tävlat med min i snart 4 år och har bytt kolvar 2 ggr då det är ju inte alls lika ofta som på en 2 hjuling. Det finns ingen maskin som kan jämföras med bansheens väghållning på asfalt (förutom Vls och Rst) på crossbanan är den däremot lite sämre, svårt att hitta fäste och är lite för lång och tung.Det där Jocke om att ramen på dom spricker har jag då aldrig hört talas om?, vet ingen Banshee som har behövts svetas om. En väldigt konkurrenskraftig maskin på banan då den har 43 hk original och en väldit bra väghållning.köp en Banshee du och du kommer att bli lycklig heheDet är för många som har fastnat i 4-taktarna.
Hej! Har en goes 500 - 16. Den går bra på tomgången men måste köra på väldigt höga varv för att den ska gå framåt, orkeslös, på backen orkar den inte alls. Nån som har nå bra förslag vad de kan vara? ☺️