Eeh okej? Så vilket icke japan märke syftade du på av Dinli och Dinli som berörs i tråden?Gällande min Ford är det den driftsäkraste bil jag någonsin ägt.Och så vitt jag vet är Focus en av väldens mest sålda bil. Men kul du nämner det
Ok tog det så hårt på dig det jag skrev Men jag kan ju skriva likadant som andra skriver om sina erfarenheter med sina gamla "top of the line"märken. (En Taiwan går inte sönder utan den kör man sönder för att man kör hårt och använder den, sedan har man råd att köpa reservdelar då dem OFTAST är billigare, en Taiwan maskin har massor av billiga ärliga hk, ja du förstår) Jag har faktiskt Skitroligt med min billiga maskin jag har åkt och åker med flera andra typer av märken på maskinerna (dyra som billiga)och vi har skitkul ihop och ingen är missnöjd med sin maskin heller. (Det som avgör hur och var vi åker är erfarenheten och maskintyp eller utrustning)Detta var ett helt härligt inlägg från en ganska så erfaren forumanvändare. (sedan 2005)
Taiwanmärken över lag.Ja nu skriver du om din erfarenhet av märket att det är så bra för att du aldrig haft problem och min erfarenhet av Ford är att jag aldrig skulle ta i en och skulle skämmas om det stod en på gården.Min erfarenhet av dinlin är väl ungefär samma som du har med din Fooooorrrrrdddd.... Usch kan knappt skriva det
Härligt! då stryker jag Dinlin direkt.Det här med service nu då, hur tätt är det på den fronten på dom maskinerna?
Självklart går det att jämföra Dinli med Suzuki. Men dyrare märkeshoj har bättre kvalité. Men skillnaderna är inte så stora. Även en märkes hoj kan ju gå sönder.
Hej! Har en goes 500 - 16. Den går bra på tomgången men måste köra på väldigt höga varv för att den ska gå framåt, orkeslös, på backen orkar den inte alls. Nån som har nå bra förslag vad de kan vara? ☺️