Jag läste på ett annat forum att det är mycket viktigt med att det är samma lufttryck i båda framdäcken för att de ska ha samma omkrets annars kopplar viscon in och maskinen beter sig ostadigt i högre hastighet.
Citat från: sunde skrivet 7 december 2009 kl. 22:24:49her själv en xt-p känner igen slingringen efter vägen men upplevde det bara när jag bar polgen hakade lös polgen och problemet försvann. Har du kört över 70 KM i timmen på snöig väg, typ 5 cm lössnö?
her själv en xt-p känner igen slingringen efter vägen men upplevde det bara när jag bar polgen hakade lös polgen och problemet försvann.
Ringde BRP Skandinavien (Umeå) nyss med mina funderingar.Jag kopplades inte fram - de talar bara med återförsäljare. Kan man ens tro att nåt sånt förekommer år 2009?`Det gick alltså inte ens komma genom växeln!
Citat från: Rickard Marklund skrivet 9 december 2009 kl. 10:14:33Ringde BRP Skandinavien (Umeå) nyss med mina funderingar.Jag kopplades inte fram - de talar bara med återförsäljare. Kan man ens tro att nåt sånt förekommer år 2009?`Det gick alltså inte ens komma genom växeln! Det var lika bra att du inte kom fram, de har ingen större kunskap om det de säljer.De visste inte ens att det är fördraget el för vinschmontering på maskinerna trots att de skriver det i broschyrerna.