1
Can-Am/Bombardier / SV: Effektbox
« skrivet: 1 september 2009 kl. 22:53:19 »
passar power comander v(5) även äldre renegade?
Denna sektion låter dig visa alla inlägg som denna medlem har skrivit. Observera att du bara kan se inlägg i områden som du har tillgång till. 1
Can-Am/Bombardier / SV: Effektbox« skrivet: 1 september 2009 kl. 22:53:19 »
passar power comander v(5) även äldre renegade?
3
Can-Am/Bombardier / SV: Manuell girkasse« skrivet: 24 januari 2009 kl. 22:09:09 »Nej, finns föresten både tyskar och jänkare som gör "kuggar" om man vill ändra utväxlingen på hög eller lågvar får man tag på andra utväxlingar? 4
Can-Am/Bombardier / SV: renegade baksving« skrivet: 11 januari 2009 kl. 10:26:55 »
ja den är jängad på röret kolla på atvstockholm.se jag prov körde
utan toritionsaxeln sedan ersate jag den enligt bilder atvstockholm för det är bara en lås ring som håller fast svingen på insidan 5
Can-Am/Bombardier / SV: renegade baksving« skrivet: 6 januari 2009 kl. 10:11:22 »
info.can -am sjukan knarr och klonk i baksvingen är locktite limet som släpt/blivit mosat på
splinsen sen glappar axeln mer och mer se sprängskiss 6
Can-Am/Bombardier / SV: renegade baksving« skrivet: 2 januari 2009 kl. 15:34:10 »
toritionsstaven/axeln mellan baksvingarna är av vanligt järn med härdade splins 30mm tjock
7
Can-Am/Bombardier / är dynojets powercomander pcIII den bästa« skrivet: 1 januari 2009 kl. 15:45:11 »
med flest möjligheter och justeringar ?
lätt använd? fungerar den även med turbo? 8
Can-Am/Bombardier / SV: renegade baksving« skrivet: 1 januari 2009 kl. 15:38:25 »
i dag har jag tagit bort toritionsstaven i baksvingen det tog ca :20 min
och toritions staven är 300mm lång och 30mm i diameter med andra ord så toriderar den minimalt .efter en kort prov körning så kommer den aldrig monteras tilbaks vilken maskin det blev fjädringen fungerar klockrent sväljer alla gupp och håligheter vid lite snabbare tempo på grus väg så under styr det lite mer och vid tävra kurvor lyfter inre fram hjul men bak hjulen får skit bra fäste så det driver på som fan det ska bli skit kul att prova mer. jag kör nu med lägsta dämpningen och väldigt lite returdämpning det här var den isär klass bästa modifieringen jag har gort och helt gratis .med lite tur blir det ett repotege på atv stockholm.se 9
Can-Am/Bombardier / SV: renegade baksving« skrivet: 31 december 2008 kl. 12:32:33 »
med tanke på dimitionen på toritionsstaven. (typ lastbil) så är jag
intreserad av hur det ser ut exakt. på några bra bilder för att kuna göra dom åt jäder som jag önskar. utan att riva isär alt och sedan se över vad so man behöver göra. vad är dimitionen på staven? 10
Can-Am/Bombardier / renegade baksving« skrivet: 29 december 2008 kl. 20:57:22 »
1.är det någon som ändrat på svingarmarna så dom blir individuella?
(nu käns det som en stel bak axel på en quad) 2.axeln mellan svingarmarna är det en toritionsfjäder eller bara en axel som håller ihop delarna? 3.är det någon som har bra bilder på hur delarna ser ut?(SPRÄNGSKISS HAR JAG) mvh jakob 11
Can-Am/Bombardier / SV: Ingen ström i batteriet... Startar ej.« skrivet: 1 november 2008 kl. 09:07:48 »
fruset vatten leder okså strom om batteriet var blöt så leder vattnet och is /frost okså ström
12
Köpes / öhlins stötdämpre sökes även def 47-50cm långa« skrivet: 19 oktober 2008 kl. 20:19:51 »
öhlins sökes helst med komp och retur justering 0703062509
695 gäster, 0 användare (0 dold)
Users active in past minutes: Flest online idag: 732. Flest online någonsin: 1767 (26 oktober 2023 kl. 02:28:12) |
|