Fast vad jag fattat så är väl 147munstycket egentligen original så då borde det ju inte bli något konstigt. Åt vilket håll ska bland skruven justeras om den går för magert då?
Stiftet är kritvitt. Ska jag flytta trottelnålen då? Flytta upp nålen antar jag vid magert?
Men det var ju inte så här med 135 munstycket??? Det är ju det ända som är ändrat. Blandskruv ut 2varv.
Nej. Allt annat är original. Inget annat är ändrat. Som jag förstår så har ju jag satt i ett större munstycke vilket borde kunna ge fetare blandning. Eller? Men nu går den magert?
Kan det ha varit fel på munstycket? Vet att det stod 147,5 på det som sitter i nu och 135 på det jag tog bort. Fast den går ju bra mycket värre nu... Vacuum? Mikuni vet jag att det är.
Jag var ju aldrig inne i toppen å gasarn men jag tror inte det.
Får göra de...
Normal körning är kanske inte och åka runt och puttra på en liten moped
Men har 520 strypning i avgaser? Den är ju helt kapslad...
Kan kolla. Men när jag köpte den sa de att det bara var gasspärr och ett mindre munstycke monterat. Står ju att detta avgas har noisekiller. Men går ju inte plocka bort något...
Hur plockar man ur den på det systemet då?
Vart köper man lågfart och vad sitter original?
Alla som haft wildcat i min bekantskapskrets har då haft röda grenrör så även jag men dock bara i konstanta farter över 85km/h, det blir rött en liten bit bara.jag kör ett 147.5 munstycke och blandskruven är justerad så perfekta avgasvärden var uppmätta, den har gått över 1000mil så och inget har hänt. är nog mer att det är så dålig tunn kvalitet på avgassystemet på dessa maskiner
Hej! Har en goes 500 - 16. Den går bra på tomgången men måste köra på väldigt höga varv för att den ska gå framåt, orkeslös, på backen orkar den inte alls. Nån som har nå bra förslag vad de kan vara? ☺️