bashan badboy? eller e det bara jag som är blind?
Inte för att jag har detta märke själv men Keeway finns inte med i listan, säkert någon/några som kör just det märket
Säljs de ens i sverige?Jag har i alla fall inte hittat nåt när jag letat.
Nån som vet om ODES är SAMMA som nån annan?
Om du inte hittar ditt märke ovan kan du efterlysa det här så lägger jag till ytterligare tavlor./Rickard
verkar vara en JIANSHE eller?Såg nåt om TWS Mountinlion också, nån som vet vad som gäller här?
jianshe mountainlion 400 eller tws är samma maskin. tws heter den hos vissa leverantörer i sverige.men tillverkaren är jianshe.skulle vara kul med en sån tråd.mvh kim.
Trägen vinner. Nu har jag lagt till TWS/Jianshe/Rickard
Hejsan Har en 4-hjuling som heter Envy 400. Det har varit en del bekymmer initialt, men efer en del strul med bl.a. motorbyte(garantin)så går den bra. Enda kvarvarande problemet är en obefintlig fotbroms. Jag tycker att företaget i Bålsta har ställt upp bra om än lite taffligt. Jag har använt maskinen en hel del i skogen och tack vare 4x4 och vajer så är det en hygglig arbetsmaskin, jag saknar dock bottendrag. Nu går garantin snart ut och då undrar jag om det finns nå'n därute som vet hur man plockar lite mer ur motorn på en sån här, kanske en trimsats? Had'e Tomwes
Hej hej ny här och har just köpt en ASA 400cc 4x4, Någon som vet ngt om märket? samma som ngt annat märke?
Här kommer lite bilder, ngn som känner igen modellen eller några delar?
Då jag har köpt en Titan 520 och säkerligen kommer behöva era visdommar erfarenheter och mek råd, så skulle jag vilja att detta märke fick vara med,men det går kanske under Viarelli eller Kazuma?Har läst mycket på detta forum och tycker det är ovärdeligt med med andras hjälp och syn på saker och ting.Ett kanonforum
hej, saknar "vls/ktm" mvh peter
HejVore kul med en sida för Monstra som börjar ju bli allt vanligare inte minst i annonseringar och kampanjer. Vore nice med lite möjlighet att utbyta erfarenheter och inte minst tipsa varandra om allt möjligt. Har själv en Monstra 300AX sedan ca ett halvår, och den funkar bra inte minst med tanke på prisnivån....Caddysurfer