Kan ju säja ärligt att börsen bestämde när jag köpte, och att jag hade obefintlig kunskap om hjulingar Med facit i hand hade jag nog köpt en beggad smc eller liknande, men ska tillägga att jag inte ångrar mitt köp, har jäkligt kul för pengarna, och om jag mot förmodan har den kvar ska jag nog få den genom besiktningen
det var några dinlis som skulle ha varit till bes nu men inte hört nått mer från dom i deras tråd så.
Det är riktigt bra om du bara bytt slitage delar på den då ska du vara nöjd. Du får meddela oss dödliga då vad som gjordes, det blir dom första 450 cc som får en besiktningsman på sadeln.
Citat från: atvmorfar skrivet 2 januari 2009 kl. 23:18:36Kan ju säja ärligt att börsen bestämde när jag köpte, och att jag hade obefintlig kunskap om hjulingar Med facit i hand hade jag nog köpt en beggad smc eller liknande, men ska tillägga att jag inte ångrar mitt köp, har jäkligt kul för pengarna, och om jag mot förmodan har den kvar ska jag nog få den genom besiktningen Håller med att plånboken styr mycket Det som har förvånat mig mest är att ni som köpt dessa undermåttliga hojar nästan alltid måste hävda er med att ni är nöjda trots att ni varit tvugna att bygga om maskinen redan från början för att kunna bruka den Säljarens ansvar då? att sälja ett fordon för allmän väg som inte klarar en besiktning efter 10mil borde i högsta grad vara olagligt Tur att många är duktig på att mecka och modda i alla fall p.s inget illa menat utan bara en tankeställare med glimten i ögat //Nonne
Hej! Har en goes 500 - 16. Den går bra på tomgången men måste köra på väldigt höga varv för att den ska gå framåt, orkeslös, på backen orkar den inte alls. Nån som har nå bra förslag vad de kan vara? ☺️