Hej!Kände att jag var relativt nöjd med ltz:an , hade ju en raptor 350 innan så jämfört mot den så var ltz:an bra. Sen har jag ju aldrig kört en större maskin så har ju tyvärr inte något att jämföra med på andra sidan. Var väll på landsväg man önskade att det var lite bättre tryck. det jag är mest osäker på är om 700:an är mycket klumpigare än ltz:an och om det påverkar körningen negativt i typ grusgropar och grusvägar etc eller om det inte är något problem.mvhstaffan
Citat från: turbostalle skrivet 6 april 2011 kl. 18:46:32Hej!Kände att jag var relativt nöjd med ltz:an , hade ju en raptor 350 innan så jämfört mot den så var ltz:an bra. Sen har jag ju aldrig kört en större maskin så har ju tyvärr inte något att jämföra med på andra sidan. Var väll på landsväg man önskade att det var lite bättre tryck. det jag är mest osäker på är om 700:an är mycket klumpigare än ltz:an och om det påverkar körningen negativt i typ grusgropar och grusvägar etc eller om det inte är något problem.mvhstaffanHej Staffan!Extra tryck/vrid får man aldrig för mycket utav. Framför allt i sandlådan. Här kan du skymta några 700:or, bl.a: Den är inte klumpig på något sätt i en grusgrop, men där emot på en renodlad crossbana, där är det egentligen bara 450 som gäller.Mvh/Cihan
Hej! Har en goes 500 - 16. Den går bra på tomgången men måste köra på väldigt höga varv för att den ska gå framåt, orkeslös, på backen orkar den inte alls. Nån som har nå bra förslag vad de kan vara? ☺️