ATVForum, allt om fyrhjulingar
Märkes diskussioner => Märkesspecifikt ATV Quad Fyrhjuling => Kymco => Ämnet startat av: caleb skrivet 7 juli 2006 kl. 23:51:31
-
Är det någon kunnig här inne som kan förklara för mig varför det verkar vara så svårt att trimma Kymco KXR 250!
Smc o liknande kan man ju öka effekten rätt bra i bara genom att byta lite filter, munstycken o avgas. Dock inte Kymco? Eller? Och varför ska det vara så svårt med just den maskinen? En 250 brukar ju ha lite fler hk i sig original än 18!!!...
Please help me...
-
Är det någon kunnig här inne som kan förklara för mig varför det verkar vara så svårt att trimma Kymco KXR 250!
Smc o liknande kan man ju öka effekten rätt bra i bara genom att byta lite filter, munstycken o avgas. Dock inte Kymco? Eller? Och varför ska det vara så svårt med just den maskinen? En 250 brukar ju ha lite fler hk i sig original än 18!!!...
Please help me...
vad är svårt finns ju mer trim än till smc .. fast i tyskland då förståss ..
läs alla poster under kymco här..
-
Precis det jag gjort, läst en massa poster under Kymco!! Effekt systemet enbart låter ger typ 0,5hk, enda sättet att få mer hk byt kam!! etc etc...
Det är därför jag frågar, eftersom jag inte vet och enligt inläggen under just Kymco verkar det inte vara helt lätt att få mer sprutt i dom...
Läser man på Smc så verkar det göra rätt mkt med bara avgas, gäller inte det Kymco? Varför slänga ut 3500:- på ett avgas som bara låter?!!