Jag tycker ändå man kan använda ett annat ordval än "sega jönsar som springer omkring i en grisig verkstad".De är trots allt människor, och hur de ser ut, eller hur noga de är med städningen tycker jag inte skall vara avgörande för hur de bedöms som mekaniker.Troligen så läser dom ju vad som skrivs här, och det är nog inte så kul läsning, och det går få fram precis samma uppfattning utan att använda sig av rent förnedrande uttryck.
Jag har köpt min där och har sett verkstadsdelen av affären, vad jag såg var en massa slitna, SMUTSIGA och leriga fyrhjulingar och mopeder som folk har lämnat in i det skicket. Att se sånt påverkar helhetsintrycket av verkstaden och vilken verkstad blir inte smutsig av att hantera sånt?De har inte världens största verkstad så ja det är trångt och alltid fullt med fyrhjulingar/mopeder som är smutsiga fast det är väl inte deras fel?Att man sen litar på att de gör allt i en service kan väl diskuteras, av de jag kollar efteråt så är alla delar smörjda och alla "nipplar" fettade. Sen om ventilerna justerades har jag väl grubblat på ibland eftersom ägaren inte var där den dagen och personalen som var där inte visste hur man spänner en kedja på en SMC 500.
Hej! Har en goes 500 - 16. Den går bra på tomgången men måste köra på väldigt höga varv för att den ska gå framåt, orkeslös, på backen orkar den inte alls. Nån som har nå bra förslag vad de kan vara? ☺️