om du kan hålla i ena hjulet när du kör maskinen uppallad så är den PAJ.du ska typ följa med runt som en skrev tidigare.och det spelar ingen roll om du byter olja i klumpen.. den oljan har inget med oljan till själva differtial enheten att göra, visco enheten är helt sluten. oljan du har i är för att smörja dreven i klumpen.mvh Peter
Nu är diffen hemkommen bytt och provkörd, provade klättra upp på huven på min skoda pickup Bilder finns på min sida på quadsweden på bytet samt delarna i själva visco locken, vet inte hur man lägger upp dom här dock... MEN KUL DE ÄR ATT HA EN FUNGERANDE DIFF IGEN
Citat från: frolland skrivet 13 november 2008 kl. 21:53:26Nu är diffen hemkommen bytt och provkörd, provade klättra upp på huven på min skoda pickup Bilder finns på min sida på quadsweden på bytet samt delarna i själva visco locken, vet inte hur man lägger upp dom här dock... MEN KUL DE ÄR ATT HA EN FUNGERANDE DIFF IGEN Har du plockat isär viscolocken ?
Vad var fel med den gamla ?
I see
Citat från: Lillhajen skrivet 14 november 2008 kl. 16:17:18I see Löjligt simpla grejer -som OFTAST fungerar klanderfritt
Hej! Har en goes 500 - 16. Den går bra på tomgången men måste köra på väldigt höga varv för att den ska gå framåt, orkeslös, på backen orkar den inte alls. Nån som har nå bra förslag vad de kan vara? ☺️