Om den blir till salu igen kanske du är intresserad?Ja, mycket märkligt att delarna har försvunnit! jag får kolla på ebay efter racing plast, det är bra mycket snyggare än original plasten.Var ute å provkörde den nu för första gången (förutom provkörningen vid köpet och några vändor på grusvägarna häromkring) och fy fan va den går! Helt jävla sinnessjukt drag den piskar skiten ur min gamla lt250r och ktm sx250.körde den i grusgropen och man kunde iprincip "puttra" upp för sandkullarna utan problem och jag tror knappt att jag maxade ut 4ans växel ens undra hur det blir med paddeldäck och lite trimdelar typ fmf,vforce3 och större förgasare:P lt250r är iaf INGET i klass med denna, men jag undrar hur lt500r står sig, eller bansheen? jag har dessa 2 på önskelistan!man borde ju kunna byta en trx250r mot en lt500r lr banshee. trx:en måste ju va den mest sällsynta!?ska försöka slänga upp nå film eller bilder när jag får tid!och hoppas att kunna mecka lite i vinter!
gamla bettan! lt250r -86
Jag kan kolla om jag hittar några som jag kan skicka..Har tänkt lägga ut min ,men tiden finns inte då företaget bygger nya lokaler../N #60
det där såg ju trevligt ut
Projektet står lite på is, intresset har svalnat lite. men jag ska väll ta mig i kragen och få av cylindern så ja kan inspektera och byta kolv iaf=)jag vet att dessa maskiner inte växer på träd och att det typ är den coolaste att äga, men eftersom mitt intresse svalnat lite är jag kanske inne på att sälja iväg den, skulle behöva pengar till hoj i sommar. Jag vet igentligen att jag borde spara den för att plocka fram den när jag blir sugen igen, men vi får se hur det blir med det!Det blir lätt så att man nördar in i nått till 110% och sen tappar man lusten, iaf för mig
Hej! Har en goes 500 - 16. Den går bra på tomgången men måste köra på väldigt höga varv för att den ska gå framåt, orkeslös, på backen orkar den inte alls. Nån som har nå bra förslag vad de kan vara? ☺️