ATVForum, allt om fyrhjulingar
Märkes diskussioner => Märkesspecifikt ATV Quad Fyrhjuling => Dinli => Ämnet startat av: Adolfsson skrivet 24 januari 2009 kl. 20:19:44
-
Hej
Behöver köpa slitdelar till min 450-08 var köper jag det billigt och bra?
Behöver typ bromsbelägg, 15" drev, munstycken m.m
-
www.atvhuset.se
Där brukar jag handla, bra priser och snabb leveranser ()p
-
www.atvhuset.se
Där brukar jag handla, bra priser och snabb leveranser ()p
Ok! Jo dom har ju sakerna men tyvärr har jag väldigt dåliga erfarenheter av dom.
Skickade inte beställda saker, förklarade inte varför och brydde sig knappt när jag sa att jag inte hade kunnat använda min hjuling på en månad.
Vet inte om dom har bättrat sig kanske?
-
www.atvhuset.se
Där brukar jag handla, bra priser och snabb leveranser ()p
Ok! Jo dom har ju sakerna men tyvärr har jag väldigt dåliga erfarenheter av dom.
Skickade inte beställda saker, förklarade inte varför och brydde sig knappt när jag sa att jag inte hade kunnat använda min hjuling på en månad.
Vet inte om dom har bättrat sig kanske?
Det låt ju tråkigt :hmmm:
Har funkat bra de gånger jag har beställt åtminstånde :)
-
Samma för mig det tog c:a 5 mån att få grejor som jag redan betalat men han restat,dock ej till Quaden det var till mig.
men jag har beställt före detta o det har funkat bra
-
När jag har handlat där har det funkat kanonbra,,,,,
-
OK lite blandat, känns mer som dom är dåliga på att informera att dom inte har saker i lager, än bara dåliga överlag.
Ja ja nu ska jag beställa saker därifrån iallfall, hittar inga andra som har alla delar jag vill ha.
-
Beställde grejjer till hjulingen i februari förra året.
Efter ungefär 10 mail och telefonsamtal fick jag dom sista restgrejjerna i september.
Beställer inte där i första taget längre.
-
Beställde grejjer till hjulingen i februari förra året.
Efter ungefär 10 mail och telefonsamtal fick jag dom sista restgrejjerna i september.
Beställer inte där i första taget längre.
Samma med mig, va ju saker dom inte hade i lager fast det stod på sidan.
Som jag skrev innan, dom har stora problem med att informera om att saker är försenade.
För idag fick jag mina prylar jag beställt och ja la min order i söndags, väldigt snabbt och är nöjd.
Men men men vet aldrig nästa gång.... för inte ska jag som kund behöva ringa och fråga om någon del som jag beställt är försenat. :nono:
-
Om man beställer prylar i en web-shop så är det inte säkert att den är uppdaterad........
Är sedan en pryl/reservdel restad och det tar tid så är det oftast inte handlarens fel utan grossisten/importören
Jag har själv företag i branschen och vet hur jäkla kul det är att beställa restade prylar både till mig själv och till kunder :banghead:
I mitt fall har jag gallrat bort dessa oseriösa Importörer som bara vill ha maskiner på lager och inte reservdelar.....
Till min privata maskin handlar jag alla reservdelar via ATVhuset och finns prylarna i sverige så går det snabbt annars får man vänta tills dom kommer ;)
//Nonne
-
Om man beställer prylar i en web-shop så är det inte säkert att den är uppdaterad........
Är sedan en pryl/reservdel restad och det tar tid så är det oftast inte handlarens fel utan grossisten/importören
Jag har själv företag i branschen och vet hur jäkla kul det är att beställa restade prylar både till mig själv och till kunder :banghead:
I mitt fall har jag gallrat bort dessa oseriösa Importörer som bara vill ha maskiner på lager och inte reservdelar.....
Till min privata maskin handlar jag alla reservdelar via ATVhuset och finns prylarna i sverige så går det snabbt annars får man vänta tills dom kommer ;)
//Nonne
Jag kan förstå att man inte kan lite helt på en webbshop, men den gången jag hade problem ringde jag först 1 gång efter en vecka och undrade var min saker va? Då sa han i telefonen att inga problem jag skickar dom imorgon.
Går en vecka till ringer och klagar över att jag inte fått något. Samma sak igen, men ursäkten jag inte hunnit. MEN imorgon så....
Väntar en vecka till och ringer och säger att jag inte vill han några saker för jag kan få tag på sakerna hos en annan firma, OK säger personen i telefonen då tar jag bort ordern, vi har haft lite omstruktureringar på företaget och flyttat m.m säger han DÅ.
Kunde han inte sagt det tidigare att hela hans sortiment är nedpackat och han har fullt upp med att flytta. Jag menar 1 månad på sommaren utan fyrhjuling är inte kul. Ja ja alla kan tabba sig någon gång men verkar vara ett problem att berätta att sakerna tar tid att få hem. :hmmm: :)